شناسهٔ خبر: 67337718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون کمیته امداد خوزستان مطرح کرد؛

پویش «به عشق علی» برای جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین

اهواز - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان از اجرای پویش «به عشق علی» و طرح اطعام علوی به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید هاشمی عصر امروز یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در کمیته امداد خوزستان، همزمان با عید سعید غدیر خم «پویش به عشق علی» و طرح اطعام علوی به منظور بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری و مشارکت خیّران و مراکز نیکوکاری اجرا می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان بیان کرد: به مناسب دهه امامت و ولایت، چله شهدای خدمت طبق برنامه ریزی‌های انجام شده غذای گرم و بسته معیشتی در قالب طرح اطعام علوی تهیه و میان خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان توزیع می‌شود.

وی افزود: مردم نوع دوست و خیر خوزستان می‌تواند در پویش «به عشق علی» جهت حمایت یک یا چند فرزند معنوی می‌توانند با مراجعه و ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir نسبت به انتخاب فرزند معنوی با شرایط مورد نظر خود (سن، جنسیت، سادات، بیمار، محل سکونت) اقدام کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان ضمن تقدیر از اعتماد حامیان و خیران گفت: به منظور تسهیل در روش‌های پرداخت برای هر فرزند معنوی یک شماره کارت اختصاصی در نظر گرفته می‌شود که حامیان می‌توانند بدون شناسه واریز و از طریق سایت و یا همه درگاه‌های بانکی و اپلیکیشن‌های موجود، نسبت به واریز مستقیم هدایای نقدی به حساب فرزندان معنوی اقدام کرده و گزارش پرداخت را در سایت مشاهده کنند.

هاشمی ادامه داد: همچنین مردم خیّر و نیکوکار خوزستان می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱ *۸۸۷۷* واریز کمک‌های نقدی خود برای ایتام و محسنین عام را انجام دهند.

وی عنوان کرد: مردم خوزستان می‌توانند علاوه بر حضور در پایگاه‌های حامی یابی، از طریق سایت اکرام به نشانی ekram.emdad.ir و همچنین ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۶۱ با انتخاب فرزندان معنوی در طرح اکرام ایتام مشارکت و با کمک‌های مادی و معنوی خود از ایتام حمایت کنند.

گفتنی است، کمیته امداد خوزستان ۳۳ هزار یتیم تحت حمایت خود دارد.

نظر شما