شناسهٔ خبر: 67327770 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پویش «اطعام علوی» در تهران اجرا می‌شود

تهران- ایرنا- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از اجرای پویش اطعام علوی به منظور تهیه و توزیع غذای گرم بین خانواده های تحت حمایت و سایر نیازمندان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از کمیته امداد استان تهران، محمد دهرویه با اعلام جزئیات این پویش افزود: به مناسبت عید سعید غدیرخم پویش اطعام علوی با هدف بهره‌گیری از ظرفیت های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم بین نیازمندان با همکاری و مشارکت خیّران و مراکز نیکوکاری اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته در قالب این پویش سه هزار و ۸۲۱ بسته معیشتی و ۴۵۹ هزار و ۲۲۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان توزیع شد، افزود: امسال چهار هزار و ۸۰۰ بسته معیشتی و ۵۵۰ هزار پرس غذای گرم در قالب طرح اطعام علوی تهیه و میان خانواده های تحت حمایت و نیازمندان توزیع خواهد شد.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با قدردانی از مشارکت مردم نیکوکار در برنامه های این نهاد گفت: خیّران نیک اندیش می توانند علاوه بر اهدای کمک ها و نذورات خود به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، از طریق کد دستوری #۱*۰۲۱*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۲۰۰۸ و همچنین شماره گیری سامانه تلفن گویا ۷۳۵۵- ۰۲۱ در اطعام علوی در این روز با عظمت سهیم شوند.

وی همچنین به اجرای پویش به عشق علی (ع) اشاره و تاکید کرد: پویش ملی به عشق علی(ع) با هدف جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین به مناسبت دهه امامت و ولایت در حال اجرا است.

دهرویه خاطرنشان کرد: مردم نیکوکار برای پیوستن به طرح اکرام می‌توانند به نشانی اینترنتی ekram.emdad.ir مراجعه کرده و یا عدد ۰۲۱ را به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ ارسال کنند.

پویش «اطعام علوی» در تهران اجرا می‌شود

نظر شما