شناسهٔ خبر: 67337685 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری ۱۳ عنوان برنامه همزمان با عید غدیر در سیستان و بلوچستان

مشاور امور فرهنگی مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان از برگزاری ۱۳ عنوان برنامه در روز عید غدیر خم در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سعید جان آبادی  از برگزاری ۱۳ عنوان برنامه مختلف به مناسبت عید سعید غدیر خم در سطح استان خبر داد و گفت: برنامه‌های عید غدیر خم، با برنامه‌های ویژه انتخابات این اداره کل با توجه به نزدیک بودن روز برگزاری انتخابات، ادغام شده است.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها شامل دو همایش پیاده روی در زاهدان در دو مسیر میدان امام حسین (ع) تا مسجد حضرت ابوذر غفاری و تقاطع خیابان آزادگان تا مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) به همراه برپایی مواکب مختلف پذیرایی، برپایی جشن‌های خیابانی و هیئت‌ها و مساجد، تجلیل از همنامان حضرت، تولید روایت به گویش بلوچی و سیستانی به صورت صوت و فیلم، کارناوال انتخاباتی، ارسال پیامک انبوه، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی ستاد انتخابات «راه ابراهیم»، خطبه خوانی، دیدار و نشست وحدتی با مولوی‌های اهل سنت است.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات شاد و مفرح همراه با اهدای جوایز و برپایی مواکب فرهنگی، هنری و پذیرایی از دیگر برنامه‌هایی است که در این روز پیش‌بینی شده است.

وی ضمن دعوت همگان به شرکت در برنامه هاو مراسم در نظر گرفته شده در شب و روز عید غدیر خم، بر انتخاب اصلح مردم در انتخابات پیش رو، تاکید کرد.

نظر شما