شناسهٔ خبر: 67284610 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس شورای ائتلاف گیلان:

همه برای افزایش مشارکت در انتخابات نقش آفرین باشند

رشت - ایرنا - رئیس ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و رئیس شورای ائتلاف گیلان گفت: مشارکت حداکثری اصل مهم در انتخابات است و همگان برای افزایش مشارکت باید نقش آفرین باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رمضانعلی طالبی عصر روز پنجشنبه در نشست خبری در جمع خبرنگاران در رشت با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم را باید برای حضور در انتخابات تشویق کرد و در این رابطه رسانه ها نقش موثری دارند.

وی افزود: ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف نامزد ریاست جمهوری در استان تشکیل شده ضمن اینکه فعالیت تبلیغاتی این نامزد در روستاها فراهم شده است.

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف و رئیس شورای ائتلاف گیلان با تشریح ویژگی های این نامزد ریاست جمهوری افزود: محمدباقر قالباف مدیر بحران ها و نماد قدرتمندی از اراده طرح های بالنده دوران فعالیت در شهرداری تهران است.

وی با اشاره به ارتباط دوستانه ستادهای این نامزد با سایر نامزدهای انتخاباتی در گیلان ادامه داد: جبهه انقلاب از تمام نامزدها حمایت می کند.

رئیس شورای راهبردی و هماهنگی ستاد مردمی قالیباف در استان هم با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهوزر شهید با تشریح خدمات دولت سیزدهم گفت: احیاء پنج هزار کارخانه، ساخت واحدهای مسکونی نهضت ملی از جمله اقدامات این دولت است.

سردار علی آقازاده با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اظهار کرد: همه موظفیم تا فضای انتخابات را گرم کرده و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم.

وی با قدردانی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری برای ورود به این عرصه اظهار کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نسبت به کشور و انقلاب حساس بوده و در این عرصه مهم شرکت کردند.

وی بیان کرد: ضمن احترام به نامزدها، هر یک از ما برای شرکت در انتخابات باید مصداقی برای انتخاب داشته باشیم صمن اینکه نتیجه انتخابات هر چه باشد سپاسگزار خداوند هستیم.

رئیس شورای راهبردی و هماهنگی ستاد مردمی قالیباف در استان بیان کرد: امروز کشور نیازمند مدیر اجرایی توانمند است و محمدباقر قالیباف می توانداز جمله این افراد باشد.

وی اظهار کرد: جریان انقلابی و شورای ائتلاف به عنوان جریانی شناخته شده با رویکرد ایجاد وحدت بین همه نیروهای متدین و حاضر در صحنه انتخابات نقش آفرین شده و به دنبال مسئولیت نیست.

آیین آغاز به کار ستاد مرکزی انتخاباتی "محمدباقر قالیباف" نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه در رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

ستاد انتخاباتی "محمدباقر قالیباف" در گیلان آغاز بکار کرد

نظر شما