شناسهٔ خبر: 67284386 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

واگذاری غرفه های سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین بر اساس ضوابط قانونی است

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: واگذاری غرفه های سرای تاریخی سعدالسلطنه به هنرمندان براساس ضوابط قانونی بوده و استفاده از همه ظرفیتهای کاربری این بنا در اولویت است. مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین گفت: واگذاری غرفه های سرای تاریخی سعدالسلطنه به هنرمندان براساس ضوابط قانونی بوده و استفاده از همه ظرفیتهای کاربری این بنا در اولویت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز پنجشنبه در مراسمی با حضور شهاب طلایی شکری مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی استان، حجت الاسلام محمودی مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، دفتر نمایندگی صندوق توسعه و احیای وزارت میراث فرهنگی در سرای سعدالسلطنه قزوین گشایش یافت. 

حجت الاسلام محمودی مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین در این مراسم گفت: پیرو هماهنگی های انجام شده از انجا که این بنا از بهترین بناهای تاریخی استان است امیدواریم مطابق منشور ابلاغی وزارتخانه از همه ظرفیتها استفاده کنیم. 

واگذاری غرفه های سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین بر اساس ضوابط قانونی است

وی افزود: سرای بهشتیان برای پذیرایی و کافه ‌تاب بانوان با مصوبه شورا واگذار می شود. 

محمودی بیان کرد: نیازمند نوسازی اجتماعی و  فرهنگی سرای سعدالسلطنه هستیم و باید این بنای تاریخی را متعلق به همه شهروندان بدانیم و بستری مهیا کنیم تا همه هنرمندان خود را ذینفع بدانند و جا دارد از همه کسانی که این چراغ را روشن نگهداشته اند قدردانی کنیم.

واگذاری غرفه های سرای تاریخی سعدالسلطنه قزوین بر اساس ضوابط قانونی است

وی اظهارداشت: استقبال خوب هنرمندان از واگذاری غرفه های سرای سعدالسلطنه موید ‌این است که رویکرد اتخاذ شده مثبت بوده و بررسی صلاحیت لازم افراد بر اساس کاربری تعیین شده خواهد بودتا تعلق خاطر هنرمندان به مجموعه بیشتر شود. 

محمودی بیان کرد: از حمایت صندوق ممنون هستیم و امیدواریم سایر ظرفیتهای سرای تاریخی سعدالسلطنه نیز محقق شود. 

انتهای پیام

نظر شما