شناسهٔ خبر: 67281605 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دومین دفتر نمایندگی صندوق توسعه و احیا در قزوین راه اندازی شد

با حضور مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره بر داری از اماکن تاریخی و فرهنگی و احیای کشور دومین دفتر نمایندگی این صندوق در قزوین راه اندازی شد. با حضور مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره بر داری از اماکن تاریخی و فرهنگی و احیای کشور دومین دفتر نمایندگی این صندوق در قزوین راه اندازی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ روز پنجشنبه در مراسمی با حضور شهاب طلایی شکری مدیرعامل صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره برداری از اماکن تاریخی و فرهنگی کشور، علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی استان، حجت الاسلام محمودی مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین، دفتر نمایندگی صندوق توسعه و احیای وزارت میراث فرهنگی در سرای سعدالسلطنه قزوین گشایش یافت. 

علیرضا خزائلی در این مراسم که در خانه خلاق و نوآوری سرای سعدالسلطنه برگزار شد اظهارداشت: دومین دفتر صندوق احیا و توسعه در کشور امروز در قزوین افتتاح می شود و می تواند روند بازسازی و احیای بناها را تسریع کند. 

دومین دفتر نمایندگی صندوق توسعه و احیا در قزوین راه اندازی شد

وی افزود: در سال ۸۸ اولین قرارداد نوسازی و بهسازی بناهای تاریخی را در سرای سعدالسلطنه کلید زدیم و امروز بدنبال احیای سایر بخشهای این مجموعه هستیم. 

خزائلی اظهارداشت: نگاه اقای طلایی مدیرعامل صندوق به انجام کار بسیار در تسریع امور کمک کرده است و زمانی که قرارداد امامزاده حسین سالها طول کشید با کمک صندوق منعقد شد و سختی کار ایجاب می کند تعامل بیشتری داشته باشیم و امور را پیش ببریم. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین یادآورشد: رویکرد تعاملی و هماهنگی ها حتما می تواند کارها را تسریع کند و نقش صندوق بسیار در پیشبرد پروژه ها موثر بوده است. 

خزائلی تصریح کرد: متعهدیم همه توان و حمایت خود را از صندوق داشته باشیم تا کارها بخوبی انجام شود.

دومین دفتر نمایندگی صندوق توسعه و احیا در قزوین راه اندازی شد

وی گفت: این روزها کار بزرگی توسط سازمان نوسازی و بهسازی انجام شده و هجمه هم در خصوص واگذاری غرفه های سرای سعدالسلطنه زیاد است در حالی که واگذاری غرفه های سرا به هنرمندان مسیر قانونی دارد و ما باید به اقتصاد هنرمندان کمک کنیم. 

این مدیر تصریح کرد: بهره گیری از قانون حمایت از صنعتگران و هنرمندان صنایع دستی می تواند مسیر پوست اندازی در این عرصه را سرعت بخشد و از مدیرعامل صندوق انتظار حمایت داریم تا در ادامه مسیر هم‌کارها متوقف نشود.

انتهای پیام 

نظر شما