شناسهٔ خبر: 67284327 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امضای تفاهم نامه ساخت ۶۰ مدرسه در مناطق محروم اصفهان

با پیگیری‌های مجمع خیرین مدرسه ساز تفاهم‌نامه ساخت با پیگیری‌های مجمع خیرین مدرسه ساز تفاهم‌نامه ساخت ۶۰ مدرسه در مناطق محروم اصفهان امضا شد.

صاحب‌خبر -

در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و به همت شرکتی نفتی در اصفهان و پیگیری‌های مجمع خیرین مدرسه ساز، ۶۰ مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار استان اصفهان ساخته خواهد شد.


همچنین مقرر شد اولویت ساخت مدارس با مناطقی محروم، مناطق دچار پدیده فرونشست، مناطق دارای مدارس دونوبته با تراکم بالا باشد.


مدیر عامل شرکت پتروپالایش اصفهان، با اشاره به اینکه هیچ چیز در این دنیا به اندازه ساخت مدرسه برای انسان ماندگار نیست افزود: اگرچه ما اعتبار زیادی برای انجام طرح‌های این هلدینگ اختصاص داده ایم، اما آنچه مسلم است و برای ما به نام نیکو و یادگار می‌ماند اقدام‌هایی مانند ساخت مدرسه و دانشگاه است چرا که این محل‌ها مکانی برای انسان پروری است.


محسن قدیری با اشاره به اینکه پالایشگاه اصفهان تاکنون ۱۲ مدیر داشته است که ۲ نفر از آن‌ها به رحمت ایزدی شتافته اند افزود: همه ما این پست‌ها را روزی تحویل می‌دهیم و می‌رویم، اما آنچه ماندگار است و برای ما باقیات و صالحات است همین اقدامات نیک مدرسه سازی است.


محمدرضا ابراهیمی، مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در آئین برگزاری نخستین جشن گلریزان نهضت مدرسه سازی گفت: امیدواریم بتوانیم در این زمینه با همکاری یکدیگر اقدامات خوبی را درراستای فعالیت‌های اجتماعی رقم زنیم.


مجتبی ملا احمدی رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین استان اصفهان نیز در این آئین با اشاره به اینکه ما در کشور ۴۰ هزار خیرمدرسه ساز داریم گفت: در برخی از نقاط استان اصفهان بقدری محرومیت وجود دارد که وضعیت بدتر از سیستان و بلوجستان است که در این زمینه حضور خیران برای رفع این محرومیت‌ها بسیار راه گشاست.

نظر شما