شناسهٔ خبر: 38305884 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدرسه ۶ کلاسه خیری در میرجاوه افتتاح شد

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه ۶ کلاسه خیری در روستای توحید آباد میرجاوه با اعتبار افزون‌بر ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، رضا سرحدی نیا  سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مدرسه دارای زیربنای افزون‌بر ۴۰۳ مترمربع است که با راه‌اندازی آن زمینه بهره‌مندی بیش‌از۱۸۰ دانش‌آموز میرجاوه از فضای آموزشی استاندارد فراهم شد.

او با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بر دارد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با وی مشارکت می‌کند.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان بیان کرد: این استان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

اواظهار داشت: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/گ

نظر شما