شناسهٔ خبر: 67334098 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اندی ماری ویمبلدون ۲۰۲۴ را از دست داد

مرد شماره یک سابق تنیس جهان در مسابقات ویمبلدون شرکت نخواهد کرد. این خبر را سرویس مطبوعاتی انجمن تنیس حرفه‌ای (ATP) اعلام کرد. خبرها حاکی از آن است که این تنیسور برای برداشتن کیست ستون فقراتش تحت عمل جراحی قرار گرفته و قادر به حضور در ویمبلدون نیست.

صاحب‌خبر -
تنیسور بریتانیایی به دلیل مصدومیت حضور در تنیس ویمبلدون را از دست داد.
 
به گزارش ایسنا، مرد شماره یک سابق تنیس جهان در مسابقات ویمبلدون شرکت نخواهد کرد. این خبر را سرویس مطبوعاتی انجمن تنیس حرفه‌ای (ATP) اعلام کرد. خبرها حاکی از آن است که این تنیسور برای برداشتن کیست ستون فقراتش تحت عمل جراحی قرار گرفته و قادر به حضور در ویمبلدون نیست.
 
اندی ماری هفته قبل در مسابقات ATP لندن در جریان بازی دور دوم مقابل جردن تامپسون استرالیایی به دلیل مصدومیت کناره‌گیری کرد و بعدا مشخص شد در ناحیه کمر احساس ناراحتی می‌کند.
 
ماری ۳۷ ساله  در رنکینگ جهانی تنیس در رده ۱۱۵ قرار دارد. این تنیسور بریتانیایی در طول دوران حرفه‌ای خود به مدت ۴۱ هفته مرد شماره یک جهان بود. او دارای ۴۶ عنوان قهرمانی در ATP، از جمله سه قهرمانی در مسابقات گرنداسلم ویمبلدون (۲۰۱۳، ۲۰۱۶) و تنیس آزاد آمریکا (۲۰۱۲) است.
 
او همچنین دو بار قهرمان المپیک در تنیس انفرادی مردان (۲۰۱۲، ۲۰۱۶) شده است و همچنین در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در دونفره مختلط نقره گرفت.

نظر شما