شناسهٔ خبر: 67283611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام ویژه برنامه‌های مساجد خراسان رضوی در دهه ولایت و امامت

ویژه برنامه‌های مساجد خراسان رضوی در دهه ولایت و امامت اعلام شد.

صاحب‌خبر -

اعلام ویژه برنامه‌های مساجد خراسان رضوی در دهه ولایت و امامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی،حجت‌الاسلام‌والمسلمین امیرحسین احمدنیا معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی گفت: با توجه به همزمانی دهه امامت و ولایت با انتخابات قرار است ویژه برنامه‌هایی برای دهه امامت و ولایت که ملزم به حضور حداکثری مردم در انتخابات است برگزار شود.

وی افزود:پیش‌بینی شده در مکان‌های پر تردد شهری مانند قطار شهری یا راه آهن مشهد تربیون های آزاد برگزار شودو برنامه پرسش و پاسخ و گفتگو با جوانان با حضور اساتید  نیز از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده است.

او گفت:پویش اطعام در غدیر از دیگر برنامه‌هایی است که قراراست در ۵۰۰ مسجد استان برگزار شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان رضوی افزود: مشاوره، انجام بازی‌های فرهنگی کودکان در مساجد، پویش «هنگامه بیعت» و طومار نمادین بیعت با امیرالمؤمنین نیز که فایل آن در اختیار مساجد قرار گرفته ازجمله  برنامه‌هایی است که دراین ایام در حال اجرا است.

احمدنیا گفت: در پویش نذر هشتم در تربت حیدریه و مشهد تعدادی زندانیانی جرائم غیر عمد ازاد که تاکنون در قالب این نذر ۱۰۰ زندانی آزاد شدند. 

وی افزود: یکی دیگر از ویژه برنامه‌هایی که همزمان  با عید غدیر و انتخابات برگزار خواهدشد برنامه پرده‌خوانی عید غدیر است.

او گفت:علاوه بر ویژه‌نامه غدیریه درسایت مسجدنا ۲ ویژه‌نامه الکترونیکی دیگر نیز وجود دارد که علاقمندان می‌توانند نسبت به آن اطلاع پیدا کنند.

نظر شما