شناسهٔ خبر: 67334446 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در مازندران:

انتخابات جایگاه بالایی در کشور دارد

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در مازندران گفت: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی از نظر قانونی و هم از نظر شرعی جایگاه بالایی دارد.

صاحب‌خبر -

منصورعلی زارعی امروز (سوم تیر ماه) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از پایه‌های اساسی آن مردم هستند و تبلور مردم در قانون اساسی بر پایه انتخابات است. انتخابات در کشور ما واقعی است و ما طبق قانون زمان انتخابات را ما تغییر ندادیم، اما این‌بار به‌دلیل شهادت آیت‌الله رئیسی، طبق قانون اساسی باید در مدت ۵۰ روز هم رئیس جمهور انتخاب شود.

وی بیان کرد: مازندران در انتخابات جزو مشارکت‌های بالاست و نامزدها در این استان فعالند.

انتخابات جایگاه بالایی در کشور دارد

زارعی گفت: برای دکتر قالیباف در شهرستان‌های مازندران ستادهایی تشکیل شد و اجتماع بزرگ حامیان او را چهارم تیر ماه با حضور دکتر نیکزاد در ساری برگزار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: من در دوره تبلیغاتی شهید جمهور در مازندران به‌عنوان قائم‌مقام ستاد انجام وظیفه می‌کردم و آقای قالیباف تحولی را در نیروی انتظامی ایجاد کرد.

رئیس ستاد مرکزی انتخاباتی قالیباف در مازندران ادامه داد: مازندرانی‌ها مشارکت خوبی را بعد از انقلاب در انتخابات داشتند و مردم استان هم در این حوزه باز هم پای صندوق‌های رای خواهند آمد وحماسه‌ای دیگر را خلق خواهند کرد.

وی بیان کرد: جبهه انقلاب مشغول به کار و خدمت به مردم است. ما اعتقاد داریم افرادی مانند سردار سلیمانی و شهید رئیسی برای خدمت به مردم و جبهه انقلاب الگو هستند.

زارعی افزود: اولویت اول ما مشارکت مردم است و در هر شرایطی که مشارکت مردم بالا باشد، موجب اقتدار کشور است.

انتخابات جایگاه بالایی در کشور دارد

انتهای پیام

نظر شما