شناسهٔ خبر: 67334450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسعود پزشکیان چهارشنبه به تبریز سفر می‌کند

عماد اسدی

تبریز- رئیس ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در استان آذربایجان شرقی از سفر وی در روز چهارشنبه ششم تیر ماه به شهر تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم باقرزاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه این هفته تبریز میزبان فرزند خود است و مراسم دیدار مردمی ساعت ۱۸، در سالن شهید پورشریفی برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در مراسم دیدار مردمی خاطرنشان کرد: در طی روزهای گذشته همایش‌های متعددی در راستای حمایت از دکتر پزشکیان توسط گروه‌ها و اقشار مختلف در سطح استان برگزار شده است.

وی گفت: امروز شاهد برگزاری همایش بزرگ دانشگاهیان و فرهنگیان هستیم و فردا همایش وکلا، همایش اصولگرایان و اعتدالیون، همایش کارگران و بازنشستگان و همایش غدیر در حمایت از دکتر پزشکیان در شهر تبریز برگزار می‌شود.

باقرزاده با تاکید بر اینکه حامیان دکتر پزشکیان منتظر ستادها نباشند گفت: استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی تأثیرگذار است، از این رو انتظار داریم حامیان منتظر ستادها نباشند و با حضور پررنگ در مراسم استقبال و دیدار مردمی حمایت قاطع خود را از فرزند خلف آذربایجان به عمل آورند.

نظر شما