شناسهٔ خبر: 67334402 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد؛

جذب بیش از ۶ هزار معلم در دولت سیزدهم برای استان هرمزگان

بندرعباس- مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: طی دولت سیزدهم ۶۲۶۵ معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان استخدام شدند که نسبت به دولت گذشته رشد ۳.۵ برابری را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد قویدل با اشاره به افزایش ۳۵۰ درصدی جذب معلم هرمزگانی در دولت رئیس جمهور شهید گفت: طی دولت سیزدهم ۶۲۶۵ معلم در آموزش و پرورش استان هرمزگان استخدام شدند.

وی افزود: این حجم از جذب معلم تقریباً بی سابقه است و نسبت به دولت گذشته رشد. ۵۳ برابری را نشان می‌دهد که زمینه ساز تحولات بسیاری در افزایش کیفیت و عدالت آموزشی در استان هرمزگان خواهد شد.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم ۱۶۸۱ معلم فارغ‌التحصیل شده از دانشگاه فرهنگیان به عنوان نیروی انسانی ماهر و متعهد در مدارس مشغول به آموزش شدند که نسبت به دولت پیشین گویای رشد ۱.۵ برابری است.

قویدل افزود: با توجه به گستردگی استان هرمزگان و داشتن جزایر دورافتاده و مناطق صعب العبور، عدم ماندگاری نیرو در این مناطق یک چالش اساسی بود که مشکلات زیادی را در حوزه عدالت و کیفیت آموزشی در استان ایجاد کرده بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان تصریح کرد: اختصاص سهمیه خاص جذب ۳۰۰ معلم بومی برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش استان هرمزگان اتفاقی بی نظیر بود در دولت سیزدهم با نگاه ویژه رئیس جمهور شهید به مناطق محروم رقم خورد.

وی خاطرنشان‌کرد: این معلمان تازه جذب شده از ابتدای مهرماه در مدارس حضور خواهند یافت.

نظر شما