شناسهٔ خبر: 67283181 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد قالیباف در استان اصفهان:

بهره‌گیری از جوانان از اولویت‌های قالیباف است

پریسا عابدی

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف در استان اصفهان گفت: قالیباف می‌تواند در ریاست‌جمهوری موفقیت داشته باشد و مسیر کشور را در مسیر خدمت بدون منت و هیاهو با اتکا به ظرفیت داخلی جلو ببرد، دوران کاری وی، نشان‌دهنده توانمندی وی در به کارگیری جوانان است.

صاحب‌خبر -

محمدعلی مهره‌کش، امروز پنجشنبه، ۳۱ خرداد در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: از نظر ما هر ۶ کاندیدای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان محترم هستند؛ آنچه می‌گوییم هم نه نفی توانمندی دیگران، بلکه به دلیل تجربه آقای قالیباف در برهه‌های مختلف و جایگاه‌ها و سمت‌های مختلف بعد از دفاع مقدس بوده است.

او ادامه داد:  با وجود اینکه در دفاع مقدس اغلب نیروها جوان بودند و شاید از این جهت جنگ تحمیلی ملاک خوبی نباشد، اما حتی در آن زمان هم لشکر ۵، نصر جزء لشکرهای پیش‌رو و خط شکن و موفق در جبهه‌های جنگ بود؛ همچنین در فعالیت‌های دیگر از جمله هوافضای سپاه و نیروی انتظامی، شهرداری هم غالب مشاورین، معاونین و اعضای تحت امر جوان بودند و امروز هم یکی از مهم‌ترین برنامه‌های آقای قالیباف حول ازدواج، اشتغال، مسکن و نشاط جوانان است. 

او با اشاره به برنامه این کاندیدا برای رفع مشکلات آبی و زیست‌محیطی اصفهان، گفت: اگرچه کشور ما کم آب است، اما عمده مشکل ما مدیریت آب است در صورت مدیریت شاهد احیاء زاینده‌رود  ورفع اغلب مشکلات آبی خواهیم بود، دوره آقای قالیباف در شهرداری تهران نمایی کوچک از این موضوع را نشان می‌دهد.

مسئول هماهنگی ستادهای مردمی محمدباقر قالیباف با اشاره به دلیل حضور در انتخابات با وجود ریاست مجلس، گفت: این اتفاق در برخی از دوره‌های دیگر هم افتاده است، برای مثال شهید رئیسی از قوه قضاییه احساس تکلیف کرده و به قوه مجریه آمدند و دوران درخشانی در ریاست جمهوری رقم زدند، مشکل بزرگ ما در کشور نه کمبود قانون،  بلکه اجرای قانون است، اعتقاد و عمل به برنامه‌های کشور از جمله برنامه هفتم مهم است و علت حضور قالیباف در انتخابات همین اعتقاد و برنامه برای اجرا است.

مهره‌کش با بیان اینکه فعالیت‌های ستاد به‌طور رسمی از پنجشنبه گذشته شروع شد، گفت: در سطح ۲۸ شهرستان استان و شهر اصفهان، ستادهای تبلیغاتی شکل گرفته، برنامه‌ها بر چند اصلِ رعایت اخلاق و دوری از حاشیه، اثبات توانمندی کاندیدای مورد نظر بدون نفی توانمندی دیگران و انجام کار با هدف کمک به مشارکت حداکثری استوار است و تلاش کردیم از همه ظرفیت‌های موجود جامعه استفاده کنیم، بخشی از هزینه‌ها از تهران و بخشی هم از مسیر کمک‌های مردمی تامین می‌شود. 

او ادامه داد: امروز صبح قرار شد آقای قالیباف سفری به اصفهان داشته باشد که جزئیات آن هنوز مشخص نیست. در خصوص اجماع کاندیداها بهتر است ستادهای استانی ورود نکنند و بین نامزدها انجام شود، چرا که اعضای هرستاد به کاندیدای مورد نظر خود علاقه دارند.

رئیس ستاد قالیباف در استان اصفهان تاکید کرد: اگر آقای قالیباف انتخاب شود خوشحال می‌شویم و اگر انتخاب نشد، همه خود را مکلف به حمایت از رئیس‌جمهور منتخب و بیان منصفانه نقاط ضعف می‌دانیم، در عین حال باید رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که کارهای نمادین او نمونه‌ای از اقدامات جامع و عمومی او باشد؛ قالیباف بر اساس عملکرد گذشته خود نشان داده است اگر کار نمادین  انجام دهد، نمونه‌ای از کار بزرگی است که در آینده انجام خواهد داد.

انتهای پیام 

نظر شما