شناسهٔ خبر: 67331241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

رئیس‌جمهور اصلح وعده‌فروشی نمی‌کند

عیسی فتحی

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: توقع ما از رئیس جمهور آینده این است که اولویت‌ها را به خوبی بشناسد و بتواند مشکلات کشور را اولویت‌بندی کرده و به ترتیب حل کند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمدعلی جابری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه رئیس جمهور اصلح وعده فروشی نمی کند، زیرا کسانی که وعده فروشی می کنند عموماً اهل عمل نیستند،افزود: حکومت ما جمهوری اسلامی است و این به معنای این است که مردم در اجرای اسلام نقش دارند و این نقش مهم و اساسی در انتخابات تجلی پیدا می‌کند. در تاریخ جمهوری اسلامی انتخابات‌های متعددی داشته‌ایم و این نشان دهنده آن است که جمهوری اسلامی به شعار خود که جمهوریت و اسلامیت است پایبند بوده است.

وی اظهارکرد: رئیس جمهور اصلح باید نسبت به آرمان‌های انقلاب پایبند بوده و همین طور نسبت به هویت ملی خود تعصب داشته باشد. نگاه رئیس جمهور اصلح باید به سمت پتانسیل ها و توانمندی های فراوان داخلی باشد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات اعتماد به نفس و امید دانشجوها را افزایش می دهد، چرا که می بینند با این کار در اداره کلان کشور مشارکت کرده اند و این موضوع هم به ابعاد درونی کشور کمک زیادی می کند و هم به جامعه جهانی نشان می‌دهد که مردم و جوانان پای کار این کشور هستند و دشمنان را وادار می کند با ایران قوی کنار بیایند.

حجت السلام جابری تصریح کرد: انتظار ما از رئیس جمهور آینده این است که راه رئیس جمهور شهید را ادامه دهد و وقتی که مردم به او اعتماد کردند و پای کار آمده، وقت خود را صرف مردم کند.

وی ادامه داد: یک ویژگی خوب رئیس جمهور این است که از خودگذشته باشد و تمام توان خود را برای حل مشکلات به کار بگیرد، همین طور استعدادهای داخلی را کشف کند و مورد استفاده قرار دهد. توقع ما از رئیس جمهور آینده این است که اولویت ها را به خوبی بشناسد و بتواند مشکلات کشور را اولویت بندی کرده و به ترتیب حل کند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: در این روزهای انتخاباتی مردم کشورمان باید دقت کنند و با معیارهای درست داوطلبان رئیس جمهوری را مورد بررسی قرار دهند. کسی که می خواهیم انتخاب کنیم باید خط انقلابی گری را ادامه دهد، مهم ترین ویژگی رئیس جمهور فساد ستیزی و پاک بودن است، تا بتواند اعتماد مردم را جلب کند پس مردم عزیز ما باید کسی را انتخاب کنند که بار دیگر امید را به جامعه برگرداند.

انتهای پیام

نظر شما