شناسهٔ خبر: 67283039 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فعالیت۲۳۰واحد صنعت ساختمان در خراسان رضوی

۲۳۰واحد صنعت ساختمان در خراسان رضوی فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

فعالیت۲۳۰واحد صنعت ساختمان در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: این واحد ها در حوزه‌های تامین مواد ساختمانی، رنگ، صنایع شیمیایی و تامین کننده تجهیزات مرتبط با ساختمان فعالیت می کنند.

امیررضا رجبی افزود:بسیاری از صنایع معدنی به تولیدات زنجیره ساختمان و همچنین به تولیدات ساختمان برمی گردند که تامین کننده ساختمان کشور هستند وبخشی از آنها نیز صنایعی هستند که مرتبط باصنعت ساختمان مانند سیستم‌های تامین گرمایشی و سرمایشی است.

او با اعلام آن که خوشبختانه استان خراسان هم در زمینه‌های مواد اولیه صنعت ساختمان، آهن آلات، مواد اولیه کاشی وسرامیک، گچ وسیمان نقش پررنگی دارد، گفت: ما کارخانجات و معادن بسیار خوبی را در حوزه‌های مختلف داریم و همچنین در حوزه تولیدات مرتبط به صنعت ساختمان نیز از وضعیت خوبی برخورداریم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با اشاره به اینکه دربحث تامین زنجیره صنعت ساختمان سه زنجیره تعریف می‌شود،افزود: این سه زنجیره شامل زنجیره مواد اولیه ساختمان، زنجیره تولیدات مرتبط با صنعت ساختمان و همچنین عرضه و توزیع محصولات ساختمانی است که در همه حوزه‌ها نیز نقش صنعت و در حوزه مواد اولیه معدن بسیار اثرگذار است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما