شناسهٔ خبر: 67331787 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی:

رسانه های گروهی در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نقش کلیدی دارند

زرندیه- کارشناس مسائل سیاسی گفت: رسانه های گروهی در مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح نقش کلیدی و تاثیرگذاری دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیرحسین منطقی ظهر یکشنبه در سلسله نشست‌های تبیینی و روشنگری در محل سپاه زرندیه ضمن تاکید بر مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات اظهار کرد:
دشمن تمام توان خود را در راستای کاهش مشارکت ملت در عرصه انتخابات گذاشته بنابراین حضور حداکثری مردم که یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است در این عرصه حساس و سرنوشت ساز است.

این استاد حوزه و دانشگاه، ناامید کردن مردم از آینده را یکی از نقشه‌های دشمنان برای کاهش مشارکت عنوان کرد و افزود: بیان پیشرفت‌ها، دستاوردها و خدمات امید آفرین یکی از راه‌های افزایش مشارکت مردم در این رویداد بزرگ سیاسی است.

حجت الاسلام منطقی برقراری عدالت، افزایش نظارت جمعی بر عملکرد مسؤولان و کاهش فساد، توزیع عادلانه قدرت، شفافیت در امور را از جمله نتایج افزایش مشارکت دانست.

وی افزود: افزایش اعتماد عمومی، کاهش تعارضات اجتماعی، افزایش وحدت و انسجام، بالا رفتن مشروعیت و مقبولیت نظام، افزایش قدرت چانه زنی در سیاست‌های بین المللی و تحقق منافع ملی از دیگر مزایای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری است و به طور حتم مردم وقت شناس ایران بار دیگر با عمل به وظیفه شرعی و قانونی خود حماسه‌ای دیگر در این صحنه می‌آفرینند.

وی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم و شخص شهید رئیسی اظهار کرد: سطح انتظار مردم از رئیس جمهور بالا رفته است و مردم با حضور گسترده در مراسم تشییع و گرامیداشت شهدای خدمت، پیام ادامه چنین جریانی را در عرصه خدمت رسانی به گوش همه رساندند.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: رسانه‌های گروهی نقش بی بدیل، بسیار مهم و تأثیرگذاری در ترغیب مردم برای حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دارند.

وی گفت: هر زمان که با راهبرد مقاومت در برابر دشمن ایستادیم و مشارکت گسترده‌ای در انتخابات داشتیم، شاهد عقب‌نشینی دشمن بوده و دستگاه سیاست خارجی و دیپلماسی کشور را مقتدر تر کردیم.

نظر شما