شناسهٔ خبر: 67282857 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

همزمان با دهه ولایت در بام ایران برگزار شد؛

هیات اندیشه ورز بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری

همزمان با دهه ولایت و امامت، هیات اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام عنوان کرد: اقشار بسیج از همه ظرفیت برای خلق حماسه  ای ماندگاردر انتخابات پیش رو استفاده خواهد کرد.

 سرهنگ پاسدار سیدمسعود موسوی، در جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از محورهای مورد تمرکز دشمن در مواجهه با نظام اسلامی موضوع انتخابات و مشارکت مردم که مورد تاکید امامین انقلاب است می‌باشد. از سویی دیگر موفقیت‌های روزافزون و غیر قابل انکار نظام اسلامی که ناشی از ایستادگی و مقاومت آن بوده است این نظام را تبدیل به الگو و اسوه موفق در جهان نموده است .

وی، خاطر نشان کرد: تداوم این پیروزی‌ها و رسیده به قله افتخار و پیشرفت به حضور مردم فهیم ایران و به ویژه اقشار مختلف مردم در عرصه‌های اجتماعی و به ویژه انتخابات است.

سرهنگ موسوی، با اشاره خدمات ارزشمند رییس جمهور فقید حضرت آیت‌الله دکتر ابراهیم رییسی و بیان ویژگی های این شهید عزیز بر تبیین شاخص های رییس جمهور تراز انقلاب توسط نخبگان و متخصصین بسیجی تاکید کرد.

 وی، در ادامه به تشریح برنامه های اقشار بیست گانه بسیج استان در خصوص انتخابات پرداخت و گفت: امید است با استفاده از ایام پیش رو به ویژه دهه ولایت و امامت با تبیین اقدامات چهارده دهه گذشته انقلاب اسلامی، مردم عزیز ایران اسلامی با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ضمن ناکامی دشمنان زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه باشند.

مسئول هیات اندیشه ورز بسیج مداحان استان، هم در ادامه جلسه، با تبریک دهه امامت و ولایت، به مناسبت های پیش رو از جمله انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: ستایشگران و مسئولان هیئات مذهبی از فرصت دهه ولایت برای برپایی مجالس جشن و مولودی خوانی ویژه عید سعید غدیرخم، جهادتبیین و نیز تبلیغ برای مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه کمال استفاده را نمایند.

حمیدرضاتوسلی، به لزوم تهیه و نشر محتوا در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: از فضای مجازی برای انجام مصاحبه با افراد شاخص در استان و نیز نشر نماهنگ های تهیه شده از امامین انقلاب، سردار دلها و سیدالشهدای خدمت با موضوع مشارکت حداکثری استفاده شود.

مسئول کانون مداحان استان،به سامانه مداحان استان و نیز برگزاری سومین مهرواره هوای نو اشاره کرد، گفت: برای شرکت در سومین مهرواره هوای می توان از طریق سایت هوای نو در ۳۱ رشته ثبت نام کرد، برای ثبت نام و مشاهده اطلاعات بیشتر می توان به وبگاه havayenoo.ir مراجعه کرد. همچنین سامانه مداحان برای معرفی ذاکرین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و بارگذاری تولیدات رسانه ای از برگزاری مراسم ستایشگران  استان چهارمحال و بختیاری طراحی شده است، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام در سراسر استان با مراجعه به سامانه مداحان استان چهارمحال و بختیاری ” http://www.madahchb.ir " اقدام به ثبت نام نموده و نیز با بارگذاری مشخصات و نمونه هایی از گلچین مداحی، مولودی خوانی، روضه خوانی، دعا و مناجات، نسبت به معرفی خویش اقدام کنند.

نظر شما