شناسهٔ خبر: 67282384 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار همدان: حضور پرشورتر در انتخابات دشمنان نظام را مایوس تر می کند

استاندار همدان گفت: توطئه چینی دشمنان نظام بواسطه ارزیابی های غلطی است که از جامعه ما برای آنها ایجاد می‌شود اما حضور پرشورتر در انتخابات دشمنان نظام را مایوس تر می کند. استاندار همدان گفت: توطئه چینی دشمنان نظام بواسطه ارزیابی های غلطی است که از جامعه ما برای آنها ایجاد می‌شود اما حضور پرشورتر در انتخابات دشمنان نظام را مایوس تر می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد روز پنجشنبه در آیین تجلیل از منتخبین دومین کنگره زنان تاثیرگذار استان همدان با محوریت بانو مرضیه حدیدچی (خواهر دباغ) با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم می کند،اظهار کرد: توطئه های دشمنان نظام تاکنون به جایی نرسیده اگر چه زحماتی را برای کشور ایجاد می‌کند اما مشارکت قوی باعث می‌شود میهمن ما مقتدر شده و فرد شایسته انتخاب شود و مسیر خدمت گذاری شهید جمهور را هموار کند.

 

وی با اشاره به خدمات ارزشمند ۳۳ ماهه شهید رییسی در کشور، افزود: تکمیل پروژه انتقال آب به همدان با ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار، راه اندازی بیمارستان اکباتان، خدمات راه آهن، راه‌های بین استانی، راه و شهرسازی، کشاورزی همه یادگاری های ابراهیم شهید است و نام نیک وی بر تارک زرین تاریخ نوشته خواهد شد.

 

امام خمینی (ره)، احیاگر هویت زن در قرن معاصر

 

استاندار همدان همچنین گفت: دیدگاه امام خمینی(ره) به جایگاه زن همچون انبیاء به جایگاه زنان بود و این رویکرد امام او را متمایز از دیگران در عصر خود قرار داد و یکی از مهم‌ترین دلایل شکست طاغوت این جایگاهی بود که امام راحل برای زنان قائل شد که انقلاب را با حضور این قشر به پیروزی رساند و امروز نیز با حضور زنان شاهد رشد پیشرفت کشور در همه عرصه ها هستیم.

 

قاسمی فرزاد افزود: بعد از امام، مقام معظم رهبری به شایستگی کشور را در مسیر رشد قرار دادند اگر چه بدخواهان مانع رشد کشور شدند اما این عامل مانع نشد که کشور از حرکت و رشد باز ایستد.

 

وی ادامه داد: امروز در کنگره بانوان تاثیرگذار استان جا دارد که نام و یاد خانم دباغ این بانوی ارجمندی که الگوی زن در تراز انقلاب‌ اسلامی است را گرامی بداریم، خواهر دباغ همسر یکی از آزادگان سرافراز ما جمشید ایمانی بود که هشت سال در بند رژیم بعثی اسیر و از سبز پوشان سپاه اسلام بود.

 

استاندار همدان گفت: خانم دباغ چه در دوران قبل از انقلاب در نقش مادری و همسری به عنوان همسری دلسوز زندگی خوبی داشتند و نیز با احساس مسئولیت نسبت به وضعیت جامعه، در مقابل حاکمان ظلم و جور پرچم قیام گرفت و در کنار رهبری حرکت کرد.

 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه خواهر دباغ در نجف در کنار خانواده امام بودند و کارهای سیاسی را دنبال می‌کرد، افزود: توانایی خاص در فهم مسائل، رازداری و رعایت مسائل امنیتی از ویژگی های این بانوی بزرگ بود.

 

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خواهر دباغ اولین زن پاسداری بود که در مسئولیت‌های مختلفی مانند نماینده مجلس ظهور پیدا کرد و تا آخرین لحظه عمر دغدغه مردم را داشت.

 

استاندار همدان گفت: ما وظیفه داریم این چنین بانوی تاثیرگذاری را به عنوان مفاخر کشور و جهان اسلام معرفی کنیم.

نظر شما