شناسهٔ خبر: 67280201 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

احیای ۹۱ واحد تولیدی در خراسان شمالی

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: ۲۱ واحد صنعتی و ۷۰ واحد معدنی راکد استان در دولت سیزدهم به چرخه تولید بازگشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ حسین حاجی بگلو در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سازمان صمت خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ دوازده رتبه در بین سایر استان‌ها ارتقا پیدا کرد.
وی افزود: بخشی از ارتقای پارک علم و فناوری استان به‌دلیل کمک‌های این سازمان بوده که توانستیم با برگزاری رویداد‌های مختلف و شناسایی مشکلات، اقدامات بزرگی رخ دهد.
حاجی بگلو با اشاره به اینکه میزان صادرات از گمرک استان دردولت سیزدهم ۵۸ درصد از نظر وزنی درمقایسه با سه سال آخر دولت دوازدهم رشد داشته است افزود: در این مدت صادرات استان به هفت کشور جدید انجام شد که بیشتر آن مواد اولیه، تجهیزات و ماشین‌آلات بوده است.
مدیرکل صمت استان گفت:۲۱ واحد صنعتی و ۷۰ واحد معدنی از سال ۱۴۰۰ تا کنون فعال شده است، اما ۱۹ واحد همچنان راکد است.
حاجی بگلو همچنین در ادامه گفت: هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان تسهیلات بانکی از محل سفر رئیس‌جمهور مصوب شد که تاکنون ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان پرداخت شده است.

<div id="video-display-embed-code_11233760"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264089/11233760?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما