شناسهٔ خبر: 64558740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم

خبرگزاری صدا و سیما

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری در پاییز امسال به ۷.۶ دهم دصد رسیده و خراسان شمالی، از استان‌های پیش رو در ایجاد اشتغال و احیای واحد‌های تولیدی و مشارکت اقتصادی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمودکریمی بیرانوند در کارگروه اشتغال خراسان شمالی،افزود: دولت تلاش دارد تا اشتغال در کشور رونق گیرد و در این زمینه با اقدامات انجام شده، نرخ بیکاری به کمترین میزان در سال‌های اخیر رسیده و نرخ مشارکت اقتصادی هم افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه نرخ مشارکت اقتصادی در کشور به ۴۱.۵ درصد رسیده است، گفت: این امر نشان از روند رو به بهبود وضعیت اشتغال دارد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با اشاره به انجام بررسی‌ها و صحت سنجی برای ایجاد اشتغال گفت: صحت اشتغال ایجاد شده در این استان ۸۳ درصد است که از میانگین کشور چهار درصد بالاتر است.

<div id="video-display-embed-code_10667442"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4119268/10667442?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما