شناسهٔ خبر: 67321413 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار دماوند:

ستاد انتخابات دماوند با ۴ راهبرد اصلی در حال فعالیت است

دماوند- فرماندار دماوند با اشاره به برنامه ریزی برای «رقابت»، «سلامت»، «مشارکت» و «امنیت» در انتخابات شهرستان گفت: ستاد انتخابات دماوند با بهره مندی از چهار راهبرد اصلی در حال فعالیت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا طاهرخانی، صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت، به ویژه شهید جمهور اظهار کرد: با دستور وزیر کشور، کار ستاد انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دماوند آغاز شده است.

وی تأکید کرد که با راهبردهای مشخص شده توسط رهبر معظم انقلاب، مسیر برای تمامی برگزارکنندگان انتخابات روشن شده است.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: در این خصوص، برنامه‌ریزی‌های لازم در کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان دماوند برای اجرای چهار راهبرد اصلی انتخابات شامل رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت آغاز شده و جلسات منظم و مستمر هیأت‌های اجرایی و نظارت برای تحقق هرچه بهتر برگزاری انتخابات در حال برگزاری است.

طاهرخانی تصریح کرد: در گام نخست، معتمدین و هیأت‌های اجرایی تشکیل شد و کار خود را آغاز کرده‌اند و بررسی‌های لازم در خصوص جانمایی شعب اخذ رأی نیز انجام شده و برای این دوره ۱۱۳ شعبه در نقاط مختلف شهرستان دماوند در نظر گرفته شده است که در روز هشتم تیرماه آماده دریافت آرای مردم خواهند بود.

وی ابراز امیدواری کرد که انتخابات باشکوهی با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در هشتم تیرماه در سراسر ایران عزیز و حوزه انتخابیه شهرستان دماوند شاهد باشیم و با حضور آگاهانه مردم، مسیر خدمت‌گزاری در دولت چهاردهم همچنان ادامه یابد و دولت جدید مسیر دولت شهید رئیسی را طی کند.

نظر شما