شناسهٔ خبر: 67279142 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

واکنش وزیر کشور به اظهارات ظریف و جهانگیری؛ "منصف باشید"

وزیر کشور با اشاره به اظهارات برخی افراد در زیر سئوال بردن دستاوردهای دولت شهید رئیسی گفت: از این افراد می‌خواهم قبل از هرگونه اظهار‌نظری سری به استان‌ها بزنند و حجم کارها را ببینند و بعد منصفانه سخن بگویند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، احمد وحیدی در مراسم افتتاح طرح های شهری استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار داشت: امروز در استان و‌خاک‌مقدسی حضور داریم که امام راحل تعاریف جهان را به گونه‌ای دیگر تعریف کردند و امروز در مسیر تاریخی هستیم که امام (ره) رقم زدند و توسط رهبر فرزانه با قدرت دنبال می‌شود. امروز در روزهای پایانی دولت سیزدهم در استان مرکزی قرار داریم و هفته آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و امیدواریم کسی انتخاب شود که ادامه دهنده خط شهید رئیسی باشد و نهضت عمران، آبادانی  و‌نهصت فکر و‌ اندیشه شهید آیت الله رئیسی دنبال شود.

وی‌ افزود: مکتب و مدیریت شهید رئیسی به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری بسیار قوی بود به طوری که در کمتر از سه خود را نشان داد و بزرگ‌ترین دستاورد این دولت نوع نگرش و بینش است که در ریاست جمهوری و‌ سه قوه نمایان شد و باید ادامه پیدا کند. در کمتر از سه سال اقدامات خوبی در استان مرکزی آغاز شد که افتتاح دو پروژه تقاطع غیرهمسطح امام حسین (ع) و‌ امام خمینی (ره) در زمان بسیار کوتاه  از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وزیر کشور بیان کرد: ناتمام نگذاشتن کارها و تمام کردن ناتمام‌ها از اقدامات و ویژگی‌های ارزشمند دولت سیزدهم بود، 720 واحد تولیدی راکد در دوسال اخیر در سطح استان مرکزی احیا شده است که دو‌ واحد آذرآب و هپکو مربوط به شهر اراک است، و این یکی دیگر از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

وحیدی عنوان کرد: با وجود فشارهای ظالمانه رژیم استکبار و‌ تلاش برای کارهایی که جریان‌های تروریستی خط گرفته و از خارج‌ در قالب جنگ‌ ترکیبی دنبال می‌شد؛ براساس آمارهای بانک جهانی رشد اقتصادی کشور با رشد 4.5 درصد افزایش پیدا کرده است که این مهم نتیجه مکتب مدیریتی آیت الله رئیسی است.  

وی با بیان اینکه چرا قرارگاه خاتم الانبیا افتخار می‌آفرینند؟ گفت: قرارگاه خاتم الانبیا پروژه‌ها را با کیفیت و به موقع اقدامات انجام می‌دهد. تقاطع غیرهمسطح امام خمینی (ره) هشت ماه زودتر از موعد مقرر زیر بار ترافیکی رفت که دستاورد بزرگ دولت سیزدهم بود، مردم باید در جریان اقدامات و پیشرفت‌ها قرار گیرند تا افراد سودجو اقدامات ارزشمند دولت را غیر منطقی زیر سوال نبرند‌.

وزیر کشور عنوان کرد: مردم استان مرکزی در خیزش خود در بدرقه این الله رئیسی نشان دادند به مکتب و عملکرد شهید جمهور اعتقاد داشتند، یکی‌از اقدامات دولت سیزدهم در راستای تامین معیشت مردم بود به طوری که  در دوسال گذشته استان‌ها بیش از تعهد خود اشتغال ایجاد کردند، تعهد اشتغال ایجاد شده در استان‌ها حدود 110 یا 130 درصد و در برخی استان‌ها به صورت  محدود تعهد اشتغال ایجاد شده 90 درصد بوده است.

وحیدی خاطرنشان کرد: ایجاد ثبات در قیمت کالاها از دیگر اقدامات شاخص دولت سیزدهم است ، رئیس جمهور شخصا روزانه قیمت کالاها و اجناس را پیگری می‌کردند و با مدیران تماس داشتند.

وزیر کشور با اشاره به اظهارات برخی افراد در زیر سئوال بردن دستاوردهای دولت شهید رئیسی گفت: از این افراد می‌خواهم قبل از هرگونه اظهار‌نظری سری به استان‌ها بزنند و حجم کارها را ببینند و بعد منصفانه سخن بگویند.

به گزارش تسنیم، پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) با مساحت 13 هکتار و بودجه‌ای بالغ بر 450 میلیارد تومان با حضور وزیر کشور، استاندار مرکزی و دیگر مسئولان استانی افتتاح شد، این پروژه دارای یک زیرگذر در امتداد جاده اراک - تهران به طول حدود 1800 متر و 2 لاین به عرض حدود 25 متر و 2 چپگرد از همسطح به زیرگذر و میدان همسطح و 2 راستگرد است.

انتهای پیام/

نظر شما