شناسهٔ خبر: 67286578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

وحیدی: دستاوردهای دولت نباید خدشه‌دار شود

وزیر کشور گفت: انتظار داریم در این مقطع، افرادی که اظهار نظر می‌کنند منصفانه قضاوت کنند، چراکه دستاوردهای بزرگ این دولت که دستاورد ملت ایران است کاملاً واضح و مبرهن است و نباید خدشه‌دار شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - احمد وحیدی، وزیر کشور روز پنج‌شنبه در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) اراک، گفت: مکتب مدیریتی شهید رئیسی از نظر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قوی است و کارایی خود را کمتر از سه سال نشان داد و آثار و برکات این مکتب همواره بر تارک ایران اسلامی می‌درخشد.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته‌ی مکتب مدیریتی شهید رئیسی ناتمام نگذاشتن کار‌ها و تمام کردن ناتمام‌ها است.

وزیر کشور، اضافه کرد: در دولت سیزدهم فقط در استان مرکزی ۷۲۰ واحد تولیدی و صنعتی احیا شده است که دو واحد شاخص آن هپکو و آذرآب هستند و مهم‌ترین کار شهید رئیسی همین بود که نتیجه‌ی آن رشد اقتصادی بالای ۴.۵ درصد است که براساس آمار‌های بانک جهانی از رشد همه کشور‌های همسایه ما در منطقه بالاتر است.

وی با اشاره به قدرشناسی کارگران هپکو و آذرآب از شهید جمهور، گفت: باید دید این شهید عزیز با دل و قلب مردم چه کرد که مردم این حماسه را رقم زدند، باید از این روش و منش درس بگیریم.

وحیدی افزود: با تمام فشار‌های دشمن در قالب جنگ ترکیبی و اقدامات ناامن‌ساز، تحریم و فشار‌های اقتصادی و همه‌ی مشکلات و مسائل داخلی، اما رشد اقتصادی کشور بسیار بالا بوده که این مهم نتیجه‌ مکتب مدیریتی شهید رئیسی است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم در حالی آغاز به کار کرد که با رشد منفی ۶ درصد در حوزه مسکن مواجه بودیم، اما امروز رشد بیش از ۶ درصدی در این حوزه داریم در حالی‌که دشمنی دشمنان بیشتر هم شده است، اما این موفقیت نتیجه‌ی اعتماد به توانمندی‌های داخلی است.

وحیدی با تقدیر از فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: اعتماد به نفس و ما می‌توانیم در قرارگاه وجود دارد و این مجموعه با مسسئولیت پذیری وارد میدان شده است.

مقام عالی وزارت کشور با بیان اینکه در روز‌های آینده افتتاح‌های فراوانی در حوزه عمران و سلامت استان مرکزی انجام خواهد شد، گفت: مردم در جریان خدمات دولت مردمی قرار بگیرند، چون برخی نمی‌خواهند این توفیقات و دستاورد‌ها دیده شود و برخی به دنبال این هستند که این کار‌ها را زیر سؤال ببرند.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه برای معیشت مردم باید شغل ایجاد کرد، افزود: در ۲ سال گذشته کمترین میزان تحقق اشتغال هدف‌گذاری شده در استان‌ها ۹۰ درصد بوده و غالبا به بیش از ۱۰۰ درصد رسیده که استان مرکزی نیز ازجمله استان‌های بسیار موفق است.

وحیدی ساخت مسکن را یکی از اقدامات بزرگ دولت برای کاهش هزینه‌های مردم دانست و گفت: شهید رئیسی یارانه‌ها را ۱۰ برابر کرد که کمک بزرگی به معیشت مردم بود و در کنار آن با طرح کالابرگ ثبات خوبی در سفره مردم ایجاد کرد، روزی نبود که ایشان شخصا قیمت‌ها و وضعیت بازار را کنترل نکنند.

وزیر کشور تأکید کرد: انتظار داریم در این مقطع، افرادی که اظهار نظر می‌کنند منصفانه قضاوت کنند، چراکه دستاورد‌های بزرگ این دولت که دستاورد ملت ایران است کاملاً واضح و مبرهن است و نباید خدشه‌دار شود.

انتهای پیام/

نظر شما