شناسهٔ خبر: 67281330 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

انتقاد وزیر کشور از برخی اظهارات درباره دولت سیزدهم/ دستاوردهای بزرگ این دولت زیر سوال نرود

احمد وحیدی در خصوص انتخابات پیش‌رو تاکید کرد: در فضای انتخاباتی، اظهارنظرها در خصوص دولت سیزدهم باید منصفانه باشد و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند این دولت زیر سوال نرود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، احمد وحیدی ۳۱ خرداد در آیین افتتاح رسمی تقاطع غیررسمی میدان امام خمینی(ره) اراک اظهار کرد: امروز در روزهای پایانی دولت سیزدهم، در آستانه انتخابات جدید قرار داریم و امیدواریم رئیس جمهور جدید ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد و نهضتی که در فکر و اندیشه ایجاد شد، تداوم داشته باشد.

بنابر روایت ایسنا، وی افزود: مکتب شهید رئیسی به لحاظ نرم افزاری و سخت افزاری یک مکتب قوی است که کارایی خود را در دوره عمر خود نشان می‌دهد و همین نوع نگاه و بینش در این مکتب بزرگترین دستاورد بوده است‌.

وزیر کشور ادامه داد: در دولت سیزدهم اقدامات خوب و ارزشمندی در استان مرکزی و شهر اراک انجام شد. یکی از ویژگی های شهید رئیسی ناتمام نگذاشتن کارها و تمام کردن ناتمام ها بود که در این راستا اتفاقات ارزشمندی رخ داد.

وحیدی بیان کرد: ۷۲۰ واحد صنعتی راکد در دولت سیزدهم در استان مرکزی احیا شد که دو واحد آذرآب و هپکو مربوط به شهر اراک است. در دولت سیزدهم رشد اقتصادی بالای ۴.۵ درصد رخ داد. رشد اقتصادی کشور در این مدت، از رشد کشورهای همسایه بالاتر بوده است که نتیجه اعمال مکتب مدیریتی شهید آیت الله رئیسی بوده است.

وی تاکید کرد: در ابتدای دولت، رشد مسکن حدود منفی ۶ درصد بود، اما اکنون با رشد صورت گرفته به حدود ۵ یا ۶ درصد رسیده است.

وزیر کشور تصریح کرد: تقاطع غیرهمسطح امام خمینی(ره) در شهر اراک ۸ ماه زودتر از موعد زیر بار ترافیکی رفت که دستاورد بزرگ دولت بود. مردم باید در جریان اقدامات و پیشرفت ها قرار بگیرند تا افراد سودجو به صورت غیرمنطقی این اقدامات ارزشمند را زیر سوال نبرند و فضای ناامیدی ایجاد نکنند.

وحیدی افزود: مردم در مراسم تشییع رئیس جمهور شهید نشان دادند که رئیس جمهور در وعده های خود صادق بوده است. در دو سال اخیر پیشرفت پروژه ها حداقل ۹۰ درصد و تا ۱۱۰ درصد بوده است.

وی تاکید کرد: رئیس جمهور شهید هر روز شخصا ثبات قیمت ها و کنترل قیمت کالاها و اجناس را پیگیری می کردند و با مدیران تماس داشتند.

داوود قربانی رئیس شورای شهر اراک نیز در این آئین گفت: امروز کشور و مسئولان و آحاد مردم ایران در آزمونی بزرگ سنجیده می شوند و یکبار دیگر باعث ناامیدی دشمنان خواهند شد و با حضور خود موجبات ناامیدی دشمنان را فراهم می سازند.

قربانی ادامه داد: اراک با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت و تردد بالا در مرکزیت حمل و نقل کشور واقع شده است، در ایام نوروز بیش از ۲۰ میلیون تردد در محورهای استان ثبت شده است.

وی تاکید کرد: لازم است زیرساخت های هوایی، جاده ای و ریلی استان مورد توجه مدیران در سطح ملی قرار گیرد، این استان هفت هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و نیازمند حمایت هیئت دولت است.

۲۷۲۱۹

نظر شما