شناسهٔ خبر: 67323560 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امیر رضایی:

‌مشارکت همگانی در انتخابات، آبادانی و امنیت کشور را تضمین می‌کند

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد اعتقاد دارد که برای جلوگیری از شادی دشمن و در راستای آبادانی و امنیت کشور، نیاز به مشارکت همگانی در انتخابات پیش‌رو داریم.

صاحب‌خبر -

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی با بیان اینکه هر کسی که ایران را دوست دارد، باید در انتخابات شرکت کند، گفت: در وهله اول، مهم‌ترین بحث، مشارکت است. نه مشارکت حداکثری، بلکه مشارکت همگانی، یعنی همه باید بیایند در سرنوشت کشورشان دخالت کنند تا دست در دست هم، آبادانی، سرافرازی و امنیت روزافزون کشور را تضمین کنیم.

او افزود: امروز مشکلات زیادی وجود دارد و ما این را قبول داریم، ولی باید ببینیم چه کسی از شرکت نکردن ما خوشحال می‌شود. مطمئنا آن کسی که از همه دشمن‌تر است، خوشحال‌تر می‌شود و ما نباید دشمن شاد شویم.

فرمانده ارشد نظامی آجا در فارس با تاکید بر اینکه همه کاندیدا‌ها مورد تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: مطمئنا هر کسی انتخاب شود، منشأ خیر خواهد بود، اما باز هم باید در بین همه این افراد صالح، بهترین انتخاب را داشته باشیم.

رضایی در پایان گفت: آن کسی که به امورات مملکت آگاه‌تر است، کشور را بهتر می‌شناسد، دلسوز است، سابقه درخشان و سابقه انقلابی دارد، قطعا انتخاب بهتری محسوب می‌شود و مردم باید روی این ویژگی‌ها بیشتر تمرکز کنند.

نظر شما