شناسهٔ خبر: 67278109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نوعی اقدم: جریان انقلابی برای پیروزی جلیلی به صف شده است

اردبیل - ایرنا - مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی گفت: امروز از اینکه جلیلی به صحنه رقابت آمده است، انقلابی‌ها خوشحال هستند و در یک خط به صف شده‌اند تا نامزدشان پیروز انتخابات شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا ، سردار رحیم نوعی اقدم در آیین افتتاح ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل اظهار کرد: من در خط مقدم جبهه‌های نبرد مسئولیت‌ها داشته‌ام، نگاه‌ها را خوب می‌شناسم و به جناح‌ها و گرایش‌ها بلد هستم و چشمک زدن‌ها و رویکردها را می‌فهمم و ضرورت‌ها را به خوبی در می‌یابم.

وی ادامه داد: اگر تا دیروز عرف این بود که نامزدها به مردم زنگ می‌زدند که به من کمک کنید تا وارد عرصه انتخابات شوم، در این دوره من ضرورت موضوع را درک کردم و به جلیلی زنگ زدم و به او گفتم یا علی بگویید و وارد انتخابات شوید.

مسئول ستادهای مردمی سعید جلیلی گفت: به جلیلی گفتم خدا در دل من گذاشته است که شما باید وارد صحنه انتخابات شوید؛ من ارتباطات و پشت صحنه‌ها را می‌دانم و معامله‌گری‌ها را می‌بینم و مافیاهای زر و زور و تزویر را می‌بینم از این رو تاکید می‌کنم که شما باید وارد میدان شوید و مطمئن باشید ما به شما کمک خواهیم کرد.

نوعی اقدم افزود: امروز اگر می‌خواهید رییس‌جمهور انتخاب کنید باید به این پرسش جواب بدهید که آیا رییس‌جمهور انقلابی می‌خواهید یا به دنبال رئیس‌جمهور غیرانقلابی هستید؟

وی با اشاره به استقبال مردم از حضور سعید جلیلی در عرصه انتخابات اظهار کرد: اطمینان دارم که سعید جلیلی قادر است منافع آمریکا و اسراییل را تهدید کند و امروز از اینکه جلیلی به صحنه رقابت آمده است، انقلابی‌ها خوشحال هستند و بسیج شده و در یک خط به صف شده‌اند تا نامزدشان پیروز انتخابات شود.

برای ادامه شهید جمهور به سعید جمهور نیاز است

حجت‌الاسلام حسین نوری ، رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی نیز در آیین افتتاح این ستاد به مردم و هواداران جلیلی خیرمقدم گفت و افزود: امروز ما اینجا گرد آمده‌ایم تا به خسران دهه ۹۰ دهه برنگردیم، دهه‌ای که امضای جان کری، مملکت، زندگی و هستی ما را فلج کرد.

وی ادامه داد: نگاه تا نگاه بسیار متفاوت است و بعدها نگاه خوبی مثل نگاه و رویکرد شهید رئیسی را نیز تجربه کردیم و امروز در واقع، حمایت از جلیلی به معنای وفاداری به رئیسی است.

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی سعید جلیلی در اردبیل گفت: هرگز به دنبال پست و مقام نیستیم، بلکه به سراغ انتخاب اصلح هستیم و با صدای بلند و رسا فریاد می‌زنیم که امروز برای ادامه شهید جمهور به سعید جمهور نیاز داریم.

اجرای سرود شهید جمهور و همخوانی دانش‌آموزان از بخش‌های دیگر این آئین بود.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران روز جمعه هشتم تیرماه با حضور ۶ نامزد برگزار خواهد شد و مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

استان اردبیل که بر اساس آخرین سرشماری دارای بیش از یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲ شهرستان است، در این دوره انتخابات ریاست جمهوری افزون بر یک میلیون نفر واجد شرایط شرکت در رای‌گیری هستند.

نظر شما