شناسهٔ خبر: 67277690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۴۰ همت پروژه در استان کرمان آماده افتتاح است

استاندار کرمان با اشاره به کارهای بزرگ عمرانی دولت شهید رئیسی در استان، گفت: در استان کرمان حدود ۴۰ همت پروژه در حوزه‌های مختلف زیرساختی آماده افتتاح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در همایش محوری بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان کرمان با تبریک عید غدیر خم و بزرگداشت هفته قوه قضائیه اظهار داشت: کار دستگاه قضا کار بسیار سختی بر عهده دارد و به هر حال یک‌طرف دعاوی ناراضی هستند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، عنوان کرد: همه در غم از دست دادن رئیس جمهور شهید هستیم، مصیبت بزرگی بود و امیدواریم خداوند این مصیبت را جبران کند.

استاندار کرمان با تبیین ابعاد شخصیتی شهیدان بهشتی و رئیسی، بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی سال‌ها از عمر خود را در دستگاه قضایی خدمت کرد و ویژگی‌های بزرگی داشتند که به شهید بهشتی نزدیک بود.

وی با بیان اینکه این شهیدان بسیار مردمی بودند، افزود: شهید بهشتی اگر چه یک نظریه‌پرداز بسیار قوی بود اما مردمی بودن خود را به خوبی حفظ کرد و به نقش بی‌بدیل مردم در صحنه‌های انقلاب باور داشت.

فداکار با اشاره به اینکه شهید رئیسی نیز بسیار در مقابل مردم متواضع بود و دغدغه کار و زندگی مردم را داشت، گفت: این شهید بزرگوار با حرارت و جدیت توصیه به خدمت به مردم داشت و همین تشییع باشکوه آیت‌الله رئیسی، نشان از مردمی بودن وی بود.

وی با بیان اینکه هر دو این شهدا ولایت‌مدار محض بودند و همیشه سعی می‌کردند که وارد مباحث اختلافی نشود و سکوت را برای حفظ نظام مقدس اسلامی ترجیح می‌دادند، ادامه داد: این شهدا تذکر به مراقبت از بیت‌المال و حق‌الناس داشتند و حدود شرعی را به‌شدت مراعات می‌کردند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه استکبارستیزی شهیدان بهشتی و رئیسی بر همه مشهود است و هر دو این شهدا فریاد انقلاب و دفاع از نظام اسلامی داشتند، گفت: شهید رئیسی در سازمان ملل فریاد مظلومیت مردم غزه را داشت.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی حتی در آخرین دیدار خود با رئیس جمهور آذربایجان از مظلومیت مردم غزه دفاع کرد و سخن گفت، ادامه داد: مظلومیت نیز ویژگی این دو شهید است که با وجود خدمات بزرگ و ارزشمند، رسانه‌ای نشده است.

فداکار با اشاره به اینکه کارهای بزرگ عمرانی در این دولت در کشور و در استان کرمان انجام شده که خیلی از این اقدامات حتی عنوان نشده است، افزود: همین الان در استان کرمان حدود 40 همت پروژه آماده افتتاح است که این پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف زیرساختی از جمله آبرسانی و ورزش است.

انتهای پیام/511/

نظر شما