شناسهٔ خبر: 67333633 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

هدف تیم فوتبال سپاهان حضور موفق در لیگ برتر، جام حذفی و آسیاست

باشگاه سپاهان اعلام کرد: برنامه این باشگاه تقویت تیم فوتبال این باشگاه برای حضور موفق در سه جبهه لیگ برتر، جام حذفی و رقابت‌های آسیایی است تا باردیگر بتواند شادی را برای هواداران و مردم فهیم اصفهان به ارمغان آورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از اصفهان، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بیانیه‌ای در پی پایان فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ باشگاه‌های کشور افزود: مدیریت این باشگاه از هفته‌ها قبل فعالیت خود را برای تشکیل تیمی قدرتمند آغاز کرده است و بر اساس سیاست‌های شرکت فولاد مبارکه و هیات مدیره باشگاه و همچنین بر اساس اصل قانون مداری، بدنبال تقویت تیم فوتبال خواهد بود.

در این مطلب اضافه شده است: مجتمع فولاد مبارکه بعنوان حامی اصلی باشگاه سپاهان نه‌تنها در حوزه مالی بلکه در سایر حوزه‌های مدیریتی و راهبردی نیز بخوبی همراه باشگاه بوده است.

در این بیانیه آمده است: خدا را شاکریم که با همت، همدلی و تلاش بی‌وقفه همه اعضای باشگاه، از مدیریت گرفته تا تمام اعضای تیم فوتبال سپاهان، توانستیم جام قهرمانی حذفی را بدست آورده و کام هواداران را شیرین کنیم.

باشگاه سپاهان در بیانیه خود با تشکر از وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون، سازمان لیگ و هیات فوتبال استان برای مهیا کردن شرایط برگزاری بازی فینال در ورزشگاه آزادی و با تجهیزات کمک داور ویدئویی از هواداران تیم فوتبال این باشگاه نیز قدردانی کرده است.

بیانیه باشگاه سپاهان حاکیست: کادر فنی، کادر اجرایی و بازیکنان تیم فوتبال سپاهان با وجود موانع متعدد در مسیر، علاوه بر حضوری در خور قهرمانی در لیگ برتر، عنوان قهرمانی جام حذفی را برای نام بزرگ سپاهان به ارمغان آوردند که لازم است از تلاش، همدلی و همت آنها تقدیر ویژه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما