شناسهٔ خبر: 67277657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر در فارس واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند

شیراز- ایرنا- رییس ستاد انتخابات استان فارس گفت: در انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیرماه، از مجموع جمعیت بیش از پنج میلیون و ۲۱ هزار نفری این استان، سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد نیز ۲۱۱ هزار نفر رای اولی هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسماعیل قزل سفلی پنجشنبه در جلسه ستاد انتخابات استان فارس در شیراز افزود: ستاد انتخابات استان با هشت کمیته تشکیل شده و ۳۷ ستاد انتخابات شهرستانی نیز شکل گرفته است.

وی ادامه داد: تاکنون سه هزار و ۵۱۷ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در فارس پیش بینی شده و بیش از ۹۴ هزار نفر نیز دست اندرکار اجرا و برگزاری انتخابات خواهند بود.

سه میلیون و ۷۰۶ هزار نفر در فارس واجد شرکت در انتخابات هستند

کشور در دوران شهید رییسی در مسیر پیشرفت قرار گرفت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: کشور در دوران شهید رییسی در مسیر پیشرفت قرار گرفت و علت آن هم انطباق آن شهید با ولایت بود.

قزل سفلی افزود: شهید رییسی هم در حرف و هم عمل ولایتمدار بود و کاری که هیچ یک از روسای جمهوری سابق انجام ندادند را انجام داد.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رییسی خود را زیرپا گذاشت و این عامل موفقیت او بود و امیدواریم مردم در بین ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بتوانند ولایی‌ترین و منطبق ترین فرد را تشخیص داده و به او رای دهند.

او اظهار کرد: ما در مقطع امروز به رییس جمهوری نیاز داریم که در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی و زمینه سازی برای حکومت حضرت ولی عصر (عج) از خودش بگذرد و خود را فدای نظام، ولایت و مردم کند و این شاخص های مهمی است که امیدواریم مردم به خوبی تشخیص دهند.

نظر شما