شناسهٔ خبر: 67337285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس اندیشکده زن و خانواده:

رییس جمهور منتخب ضمن اداره کشور باید به پیشرفت ایران کمک کند

بجنورد- ایرنا- مدرس دانشگاه و رییس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت‌: اکنون فرصت آزمون و خطا نداریم رییس جمهور منتخب باید ضمن اداره کشور به پیشرف ایران اسلامی در جهان کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا مینو اصلانی یکشنبه شب در جمع بانوان استان خراسان شمالی در ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف اظهار کرد: اکنون باید نامزدی را انتخاب کنیم که در دوران مختلف مدیریت کرده باشد و تنها به فکر اداره روزمرگی کشور نباشد بلکه پیشرفت همه جانبه و توسعه مد نظر آن باشد.
وی افزود: نامزدی باید انتخاب شود که امتحان خود را در گذشته داده و از مردم نمره قبولی گرفته باشد.
عضو هیات علمی موسسه مطالعات راهبردی اندیشه سازان نور گفت: هیچ کدام از حکومت‌ها در دنیا حاکمیت الهی نیستند و در این راستا قدمی هم بر نمی‌دارند چرا که حکومت آنان مبتنی بر امور دنیوی، لذت جویی و تصاحب سرزمین‌ها و غارت ثروت دیگران است.

وی خاطرنشان کرد: حکومت اسلامی در چنین وضعیتی در ایران شکل گرفت و تلاش می‌کند در مسیر الهی قدم بردارد و نظام مبتنی بر دین باشد.

رییس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه جامع امام حسین (ع) تصریح کرد: نظام کشور مبتنی بر خدا محوری و خانواده محوری است که در هیچ کجای دنیا چنین نیست؛ در سایر کشورها اکنون چیزی از خانواده باقی نمانده است.

وی به ماهیت خانواده در ایران نیز اشاره کرد و افزود: اسلام و آموزه‌های دینی تاکید زیادی به خانواده داشته‌اند از این رو تلاش ما حفظ کانون گرم خانواده در کشور است.

این مدرس دانشگاه با تاکید بر اینکه کشور نمی‌تواند به عقب برگردد، گفت:باید فردی انتخاب کنیم که مسیر پیشرفت را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه موقعیت ایران اسلامی در منطقه ممتاز است، افزود: برخی از کشورها دچار روزمرگی هستند اما انقلاب اسلامی برای پیشرفت، گام‌های بلندی برداشته است.

اصلانی بیدار شدن مردم جهان بعد از عملیات طوفان الاقصی را یادآور شد و اظهارکرد: مقاومتی که شکل گرفت برگرفته از مقاومت ایران اسلامی بود؛ اکنون آزادی خواهان جهان در جای جان دنیا و حتی در کشورهای آمریکا و اروپا شعار دفاع از مظلوم را سر می‌دهند.

وی افزود: بعد از شلیک موشک‌های ایران به اسراییل موقعیت ایران بالاتر رفت و قدرت و اقتدار آن دوباره به جهان ثابت شد که لازم اتس این موقعیت در دنیا حفظ شود.

رییس اندیشکده زن و خانواده دانشگاه جامع امام حسین (ع) با اشاره به جایگاه‌های مدیریتی محمد باقر قالیباف گفت: وی در مدیریت‌های مختلف به نوعی استخوان خرد کرده است.

وی افزود: قالیباف در دورانی که شهردار تهران بود فعالیت‌های چشمگیری در زیرساخت‌های شهری در بخش‌های مختلف انجام داد.

اصلانی اظهارکرد: زمانی که قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی شد نیز قوانینی به تصویب رسید که هر کدام از آنان بخشی از مشکلات کشور را برطرف کرد.

به گزارش ایرنا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و مصطفی پور محمدی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری هستند.

نظر شما