شناسهٔ خبر: 67277593 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

عبودیت، رضایت‌مندی و شفاعت 3 ویژگی شهدا است

«موسوی» به سه ویژگی شهدا که شامل عبودیت، رضایت‌مندی و شفاعت است، اشاره کرد و گفت: این خون‌های ریخته شده‌ شهدا و آغاز نهضت، شیعه را از غربت ۱۴۰۰ ساله نجات داد که امروزه شیعه در دنیا سربلند است.

صاحب‌خبر -

عبودیت، رضایت‌مندی و شفاعت 3 ویژگی شهدا استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در مراسم یادواره شهدای سادات استان زنجان ماه ذی‌الحجه، را ماه قربانی شدن اسماعیل، عزم به قربانگاه کردن حسین (ع) و ماه به خانه‌ی علی (ع) رفتن فاطمه (س) عنوان کرد که ماه ویژه‌ای است، اظهار داشت: این ماه جلوه‌ی خاصی دارد. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان به سه ویژگی شهدا که شامل عبودیت، رضایت‌مندی و شفاعت است، اشاره کرد و گفت: این خون‌های ریخته شده‌ شهدا و آغاز نهضت، شیعه را از غربت ۱۴۰۰ ساله نجات داد که امروزه شیعه در دنیا سربلند است.

وی در رابطه با انتخابات افزود: برهه‌ی انتخابات، برهه‌ی حساسی است؛ بزرگوارانی که در این دوره کاندیدای ریاست جمهوری شدند، با وجود سوابق حضور در جبهه و جنگ اما به خاطر یک رأی و به دست آوردن ریاست جمهوری، طعنه‌هایی به خانواده‌ی شهدا می‌زنند و حتی خدمات شهید رئیسی را زیر سوال می‌برند. 

موسوی گفت: امروزه رژیم صهیونیستی آدم و کودک می‌کشد تا زنده بماند اما نمی‌تواند. ظلم و کفر با هر شکلی پایدار نخواهد ماند و این ظلم باعث آگاهی مردم در تمام دنیا نسبت به جنایات رژیم صهیونستی شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در آخر با توجه به صحبت‌های رهبر انقلاب در رابطه با مشارکت حداکثری در انتخابات افزود: امروزه ما وظیفه‌ ویژه داریم تا با بصیرت و آگاهی تحقیق کنیم و رأی دادن را در همه‌جا تبلیغ کنیم و انتخاب اصلح داشته باشیم؛ زیرا این نظام، حاصل خون ۲۲۰ هزار شهید است که اکنون ما میراث‌دار آن‌ها هستیم. 

در این مراسم نمایشگاهی از تصاویر و زندگی‌‌ نامه شهدای والامقام سادات در معرض دید علاقمندان قرار داشت، زیارت پرچم متبرک حرم مطهر رضوی و اجرای گروه سرود از دیگر برنامه‌های جانبی یادواره شهدای سادات به مناسبت عید سعید غدیرخم بود. 

انتهای پیام/

نظر شما