شناسهٔ خبر: 67784836 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

نصب‌ نرخ‌نامه شهریه در مدارس غیردولتی قزوین اجباری شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: با توجه به اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی نصب نرخ‌نامه در مدارس مذکور و در معرض دید عموم مردم اجباری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی عصر امروز _دوشنبه یکم مرداد_ در هفتمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: رعایت عدالت در نقل و انتقالات و تغییر رسته‌ها لازم و ضروری است و با موارد استثنا موجبات دلسردی همکاران را فراهم نکنیم.

وی با بیان اینکه در بحث ساماندهی نیروی انسانی اولویت همه ما باید کلاس درس باشد، سپس عوامل اجرایی در مدارس چینش شود، گفت: دقت لازم درباره تغییر رسته‌ها انجام شود و نیازهای مناطق و نواحی در این خصوص لحاظ شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین با تأکید بر لزوم تسهیل ثبت‌نام مدارس و جلوگیری از تضییع حقوق اولیا و رفتار توأم با تکریم اضافه کرد: تعیین تکلیف طرح‌های با پیشرفت بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پیگیری پروژه مهر با دقت و سرعت پیگیری شود.

سیاهکالی مرادی با اشاره به ضرورت نظارت مستمر بر مدارس دولتی و غیردولتی در خصوص نحوه ثبت‌نام و مسائل مالی مترتب بر آن گفت: پیگیری تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام، پیگیری جدی پروژه مهر، تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم و استفاده از ظرفیت‌های استانی برای پیشبرد امور آموزشی و پرورشی از دیگر مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام نرخ شهریه مدارس غیردولتی نصب نرخ‌نامه در مدارس مذکور و در معرض دید عموم مردم اجباری است و شهریه دریافتی طبق شهریه مصوب از اولیا و والدین دانش‌آموزان و محصلان دریافت شود.

به گزارش ایمنا، هفتمین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره‌کل با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و سایر اعضای کارگروه با موضوع بررسی درخواست‌های بازنشستگی پیش از موعد و استمرار خدمت، نقل و انتقالات اداری و تغییر رسته نیروهای آموزشی در محل سالن جلسات شهیدقدرت‌الله چگینی ساختمان شماره یک اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

نظر شما