شناسهٔ خبر: 67277574 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بهره‌برداری از ۱۸ پروژه عمرانی تأمین‌اجتماعی تا پایان سال جاری

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی با تأکید بر اینکه سال جاری در سازمان تأمین‌اجتماعی، سال تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی است، از بهره‌برداری حداقل ۱۸ پروژه در سال جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تامین اجتماعی در ششمین جلسه قرارگاه مدیریت تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی که در محل بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران برگزار شد، با تأکید بر اینکه سال جاری در سازمان تأمین‌اجتماعی، سال تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی است، افزود: یکی از اولویت‌های جدی و راهبردی امسال به نتیجه رساندن پروژه‌های عمرانی سازمان و فراهم شدن بسترهای لازم برای توسعه خدمات است و همه واحدهای درگیر و مرتبط با موضوع پروژه‌های عمرانی باید کمک و تسهیل کنند تا پروژه‌های عمرانی هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد.

وی افزود: پیش از این برای اتمام و بهره‌برداری از ۱۵ پروژه عمرانی در حوزه معاونت برنامه‌ریزی و فنی و مهندسی سازمان جمع‌بندی کرده بودیم و بنا بود این ۱۵ پروژه به طور قطعی در برنامه افتتاح سال جاری قرار داشته باشند که اکنون سه پروژه دیگر هم به این تعداد اضافه شده و بناست که حداقل ۱۸ پروژه در سال جاری به بهره‌برداری برسند. همچنین ۵ پروژه دیگر هم داریم که قرار بوده تا اوایل سال آینده افتتاح شوند ولی باید در ۹ ماه باقی‌مانده از سال برنامه‌ریزی و تلاش کنیم تا ان‌شاءالله آن ۵ پروژه دیگر هم در سال جاری افتتاح شده و مورد استفاده بیمه‌شدگان و بازنشستگان قرار گیرند.

براساس این گزارش، در این نشست، گزارشی از آخرین وضعیت پروژه بیمارستان شهید فیاض‌بخش که یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی است و همچنین گزارشی از برنامه‌ریزی صورت‌گرفته برای تأمین نیروی انسانی این بیمارستان ارائه و دستورات لازم برای اتمام این پروژه صادر شد.

گفتنی است پیش از برگزاری این نشست، اعضای قرارگاه مدیریت تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی سازمان تأمین‌اجتماعی از پروژه در حال ساخت بیمارستان شهید فیاض‌بخش و میزان پیشرفت این پروژه بزرگ به شکل میدانی بازدید کردند و در جریان پیشرفت این پروژه در بخش‌های مختلف قرار گرفتند.

عملیات اجرایی ساختمان جدید بیمارستان شهید فیاض‌بخش تهران که از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی در جنوب غربی شهر تهران است، در مساحتی بیش از ۶۰ هزار مترمربع از سال ۱۳۸۸ آغاز شده و در مقطعی تا شروع دولت سیزدهم عملیات احداث آن با رکود مواجه شده بود که در دوره جدید مدیریتی سازمان تأمین‌اجتماعی بر تسریع در اتمام این پروژه تأکید و در مرحله بهره برداری قرار گرفته است.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، این ساختمان که با ظرفیت ۵۵۰ تخت در ۶ طبقه در حال احداث است با تأمین و نصب تجهیزات مورد نیاز به زودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

نظر شما