شناسهٔ خبر: 67277489 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیدا شدن جسد جوان غرق شده در رودخانه خرسان

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: جسد جوان غرق شده در رودخانه خرسان پس از سه روز تلاش امدادگران پیدا شد.

صاحب‌خبر -
جسد جوان غرق شده در رودخانه خرسان کهگیلویه و بویراحمد پیدا شد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، کاظم فلاحب دوست افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی استان مبنی بر غرق شدن جوان ۲۰ساله در رودخانه خرسان و منطقه بردپهن زیلایی از توابع شهرستان مارگون امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.
وی با اشاره به اینکه رودخانه خرسان بسیار وحشی است و به علت جریان‌های چرخشی آب، به اعتقاد کارشناسان غواصی یافتن جسد در آن کار بسیار سختی است تاکید کرد: امدادگران هلال احمر و آتش نشانی کهگیلویه و بویراحمد در عملیاتی مشترک موفق به کشف جسد جوان جان باخته شدند.
فلاحی دوست همچنین از نجات جان چوپان ۳۲ ساله در ارتفاعات چال گردو از توابع شهرستان چرام پس از سه ساعت جست‌وجو و تلاش امدادگران خبر داد.
مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: این حادثه ظهر چهارشنبه سی ام خرداد ماه به مرکز امداد و نجات استان گزارش شد.
وی بیان کرد: این چوپان بر اثر حمله تشنجی در حین چرای گوسفندان در ارتفاعات چال گردو شهرستان چرام نیازمند امدادرسانی بود.
فلاحی دوست تصریح کرد: نجاتگران جمعیت هلال احمر پایگاه شهید تقی نژاد جوخانه پس از دریافت گزارش حادثه، بلافاصله با تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.
وی تاکید کرد: امدادگران پس از دسترسی به چوپان مصدوم، اقدام‌های پیش بیمارستانی مورد نیاز را انجام و حادثه دیده به صورت ایمن به پایین دست کوهستان انتقال یافت.

نظر شما