شناسهٔ خبر: 67319524 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم در بین خانواده‌ها و کارکنان انتظامی استان

فرمانده انتظامی استان گفت: قرآن کتاب آسمانی، سراسر نور و معنویت است و پلیس استان در راستای تحقق پلیس تراز انقلاب اسلامی گام برمی دارد.

صاحب‌خبر -

 فرمانده انتظامی استان در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات حفظ سراسری قرآن کریم، بیان داشت: قرآن کتاب آسمانی، سراسر نور و معنویت است و پلیس استان در راستای تحقق پلیس تراز انقلاب اسلامی گام برمی دارد. 

 سردار دوستعلی جلیلیان در حاشیه مراسم افتتاحیه بیست و نهمین دوره مسابقات حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان انتظامی، بیان داشت: با استعانت از خداوند متعال و تاسی از انبیاء، بیست و نهمین دوره از مسابقات استانی کارکنان انتظامی با همت سازمان عقیدتی سیاسی این فرماندهی و با حضور مدیران ارشد انتظامی، معاونین و کارکنان انتظامی در محل حسینیه امام رضا (ع) ستاد فرماندهی در حال برگزاری است.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری انتظامی استان در بین نیرو‌های مسلح، ادامه داد: این اجتماع قرآنی بسیار زیبا و ارزشمند در جهت تقویت بنیه‌ی اعتقادی و فرهنگی پیش بینی شده و نعمت بزرگی برای انتظامی استان محسوب می‌شود.

سردار "جلیلیان" در پایان با اشاره به تقدیر و تشکر از مجموعه عقیدتی سیاسی انتظامی استان به منظور برگزاری مسابقات قرآنی، خاطر نشان کرد: امروز پلیس در جبهه مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد و ترویج فرهنگ قرآنی در بین کارکنان انتظامی و خانواده‌های آنان نقش بسزایی در بهتر انجام دادن مأموریت‌ها و گام برداشتن در مسیر پلیس در تراز انقلاب اسلامی است
  

نظر شما