شناسهٔ خبر: 67277276 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

پرسپولیس با بیرانوند وارد جنگ شد؛ به دنبال دروازه‌بان جدید!

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

خبر شوکه کننده امروز فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس بود. ظاهرا این دروازه‌بان به دلیل این که مطالباتش توسط باشگاه پرسپولیس پرداخت نشده تصمیم به فسخ یک‌طرفه گرفته است. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس به تازگی بخشی از مطالبات بیرانوند را پرداخت کرده بود تا جلوی فسخ قرارداد را بگیرد.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است که فسخ بیرانوند غیرموجه است و او طلبی نداشته که فسخ کند. به همین دلیل، مقرراتِ انضباطی قابل اعمال است و باشگاه در این باره تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

این اولین بار نیست که دروازه‌بان ملی‌پوشِ پرسپولیس اقدام به فسخ قرارداد کرده است. او فصل قبل هم دست به اقدام مشابهی شد و قراردادش را فسخ کرد و با استقلال وارد مذاکره شد، اما بعد از چند روز دوباره با پرسپولیس قرارداد جدیدی بست و در لیگ بیست و یکم در دروازه این ایستاد.

اقدام بیرانوند برای فسخ قرارداد با واکنش تند هواداران پرسپولیس مواجه شده است، اما هنوز مشخص نیست این ماجرا به کجا خواهد رسید. با این وجود ظاهرا باشگاه پرسپولیس این بار رویه سال گذشته را در پیش نمی‌گیرد. چرا که رییس هیات مدیره این باشگاه به صراحت اعلام کرد که به دنبال جذب دروازه‌بان خواهند بود.

حسین شهریاری ساعتی پیش و زمانی که در حال خروج از دفتر باشگاه پرسپولیس بود با خبرنگارانی که جلوی ساختمان باشگاه منتظر بودند مواجه شد. او تمایلی برای حرف زدن نداشت، اما وقتی خبرنگاران ماجرای بیرانوند را مطرح کردند شهریاری ایستاد و در این باره توضیح داد. 

شهریاری گفت: «بیرانوند با این که مطالباتش را گرفته، اما رفته و قراردادش را یکطرفه فسخ کرده. هیات مدیره به مدیرعامل ابلاغ کرده که بررسی کنند و طبق مقررات با او برخورد کنند، چون ما نخواستیم که فسخ کند. ما به باشگاه گفتیم کار حقوقی را بررسی کنند و دنبال یک دروازه‌بان هم باشند!»

همین جمله کوتاه شهریاری می‌تواند به معنای پایان کار بیرانوند در پرسپولیس باشد. چون این اولین بار است که مقام رسمی باشگاه اعلام می‌کند این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه‌بان است. بیرانوند قبلا هم از این کار‌ها کرده بود و باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران و مدیران باشگاه شده بود. اما هرگز مدیران باشگاه حرفی از جذب دروازه‌بان جدید نزده بودند. این بار، اما ماجرا فرق دارد و به نظر می‌رسد مدیران باشگاه از دست کار‌های حاشیه‌ای و خبرساز او خسته شده‌اند. حالا باید منتظر ماند و واکنش بیرانوند به این ماجرا چیست.

منبع: فوتبالی

نظر شما