شناسهٔ خبر: 67318481 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

ابراهیمی: مبالغ میلیاردی نوش جان اما رفتارهای بیرانوند درست نیست!

ناصر ابراهیمی گفت: کسی با گرفتن حق و حقوق فوتبالیست‌ها مشکلی ندارد و پولی که می‌گیرند نوش جانشان اما اینکه هر سال یک بازیکن بخواهد چنین رفتارهایی را از خود نشان دهد درست نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل ازایرنا ، ناصر ابراهیمی در واکنش به اقدام علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس در فسخ یک‌طرفه قرارداد با این باشگاه، اظهار داشت: باید دید او چرا و به چه علت چنین رفتارهایی را از خود بروز می‌دهد. اگر نماینده همه نفرات تیم است و حرفی برای گفتن دارد، یک بحث جداست اما اینکه هرسال بخواهد چنین رفتارهایی بکند، کار درستی نیست و باید بداند این رفتارها تبعات دارد.

وی ادامه داد: در گذشته فوتبال ایران سرشار از ستاره‌هایی بود که قراردادی نداشتند و از باشگاه حقوق دریافت می‌کردند، اما با رشد فوتبال و سرازیر شدن پول‌های هنگفت، همه چیز تغییر کرد و شاهد بودیم شکل و شمایل فوتبال دگرگون شد. یکی از نام‌های بزرگ فوتبال ما و پرسپولیس بدون شک احمدرضا عابدزاده است که او هم با همه نام و شهرتی که داشت پول چندانی در فوتبال نگرفت. اما این روزها صحبت از رقم‌هایی است که قابل توجه بوده و فوتبالیست‌ها دیگر دغدغه مالی گذشته را ندارند.

مربی اسبق پرسپولیس افزود: اینکه بازیکن مُزد زحمات خود را بگیرد خیلی خوب است و اگر مطابق قرارداد و بر اساس توافق صورت‌گرفته این مبالغ را دریافت کند، نوش جانش اما اینکه بخواهد با رفتارهایی این‌چنینی باشگاه و هواداران را به نوعی درگیر مسائل مختلف کند کار درستی نیست و نباید وارد این فضا بشویم. بازیکن باید کمی صبور باشد. بدون شک اگر این مبالغی که از آن صحبت می‌شود در بحث پاداش‌ها باشد که باشگاه آن را پرداخت می‌کند و اگر به دنبال افزایش دستمزد است، بحثی جداست. من به عنوان فردی که از باشگاه طلبکار هستم هنوز مطالبات خود را پس از ۱۲ سال نگرفته‌ام اما هیچ‌وقت با باشگاه وارد چالش نشدم هرچند اگر مطالباتم را در سال ۸۰ می‌گرفتم می‌توانستم خانه‌ای بخرم که الان آن پول، ارزشی ندارد!

ابراهیمی اضافه کرد: آنچه باعث نگرانی است به تکرار چنین رفتارها و ادامه این روند در زمان‌های مشابه باز می‌گردد. شنیدم باشگاه برابر رفتارهای بیرانوند مقاومت و از جذب سنگربانی جدید صحبت کرده که به نظرم درست است. بازهم تاکید می‌کنم بازیکن حق دارد مطالبات خود را بگیرد اما اینکه به هیچ‌عنوان با چنین رفتارهایی موافق نیستم.

برچسب‌ها:

نظر شما