شناسهٔ خبر: 67269019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

شهریاری: به مدیرعامل باشگاه گفتیم دنبال دروازه‌بان جدید باشد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه پیگیر روند حقوقی فسخ قرارداد بیرانوند خواهد بود و در کنار آن دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره علیرضا بیرانوند که قراردادش با این باشگاه را به‌صورت یکطرفه فسخ کرده است، اظهار داشت: او یکطرفه قراردادش را فسخ کرده است، در حالی که مطالبات فصلش را کامل دریافت کرده بود. هیئت مدیره به مدیرعامل ابلاغ کرده است که کارهای حقوقی‌اش را انجام دهند و طبق مقررات با او برخورد کنند.

وی در مورد اینکه چطور بند فسخ در قرارداد بیرانوند اضافه شده است، گفت: من این را دقیق نمی‌دانم، ولی اصل قضیه این است که او مطالباتش را گرفته و بخش حقوقی باشگاه باید این موضوع را بررسی کند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا در جریان اضافه شدن بند فسخ قرارداد بوده است یا خیر، تصریح کرد: ما قرارداد داخل باشگاه را کاری نداریم و برعهده بخش اجرایی است. الان این موضوع مطرح شد که او یکطرفه فسخ کرده است. ما به باشگاه اعلام کردیم که هم بحث حقوقی را دنبال کند و هم دنبال یک دروازه‌بان دیگر باشد.

«آیا قرار است روند سال گذشته درباره بازگشت بیرانوند تکرار شود؟»، شهریاری در پاسخ به این پرسش تأکید کرد: باید طبق مقررات و براساس قرارداد قبلی جلو برویم، وگرنه باشگاه براساس قانون برخورد می‌کند. حتماً باید دروازه‌بان جدید بگیریم.

وی راجع به انتخاب سرمربی جدید نیز بیان کرد: دو، سه مربی نهایی شده و کمیته فنی در حال انجام دادن کارهاست. هر کدام از آنها قطعی شد به هیئت مدیره معرفی و مصوب می‌شود.

شهریاری در پاسخ به این پرسش که «آیا امشب سرمربی جدید پرسپولیس معرفی می‌شود؟»، گفت: خیر!

وی درباره جذب بازیکنان جدید توضیح داد: هر زمان سرمربی معرفی شد، ان‌شاءالله با نظر سرمربی بازیکنان هم جذب می‌شوند.

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که باشگاه چه مشکلی برای انتخاب سرمربی دارد و آیا باز هم مشکلات مالی وجود دارد، تصریح کرد: هر چقدر هم وضع باشگاه خوب باشد باید به قانون سازمان لیگ درباره سقف قرارداد تمکین کنیم. حتماً باید این اتفاق رخ دهد. تا زمانی هم که سرمربی نیاید تصمیم‌گیری در مورد جذب بازیکنان جدید انجام نمی‌شود. باید یک مربی در حد باشگاه پرسپولیس بیاوریم.

شهریاری همچنین یادآور شد: تعیین‌کننده سقف بودجه سازمان لیگ است. ما باید تابع سازمان لیگ باشیم. اگر میلیاردها پول هم داشته باشیم باید به قانون احترام بگذاریم. باید با اصول جلو برویم.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد قانون سقف بودجه با ایجاد یک تیم قدرتمند برای حضور در لیگ نخبگان در تعارض است، تأکید کرد: این دستوری است که باید فدراسیون و سازمان لیگ بدهند. اگر قرار است تیم قدرتمندی در آسیا داشته باشند باید تجدیدنظر کنند.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما