شناسهٔ خبر: 67269128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهریاری: ما به خاطر حرکت بیرانوند دروازه‌بان جدید می‌گیریم

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از باشگاه خواستیم تا با دروزاه‌بان دیگری وارد مذاکره شود.

صاحب‌خبر -

حسین شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره  فسخ یک‌طرفه علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: بیرانوند مطالبات خود را دریافت کرده و قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرده، هیئت مدیره به مدیرعامل ابلاغ کرده که بررسی و کار حقوقی را طبق مقررات دنبال کند. باشگاه نخواسته تا بیرانوند برود و بنابراین وفق مقررات با او برخورد می‌شود.

او درباره اینکه بند فسخ یک‌طرفه قرارداد در فروردین به قرارداد بیرانوند اضافه شده، گفت: دقیق نمی‌دانم. اصل قضیه این است مطالباتی که داشته گرفته و بخش حقوقی باشگاه باید دنبال کند چرا فسخ قرارداد کرده است. اطلاعی از مطالبات سال گذشته او ندارم.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه اطلاعی از بند فسخ قرارداد بیرانوند داشته، عنوان کرد: ما کاری به قرارداد داخل باشگاه نداریم چون کاری اجرایی است. آنچه مشخص است او قراردادش را یک‌طرفه فسخ کرده و مطالبات خود را دریافت کرده است؛ گفتیم که بخش حقوقی پیگیری کند و ضمن اینکه به دنبال یک دروازه‌بان باشد.

او در واکنش به اینکه فصل گذشته قرارداد جدیدی با بیرانوند بسته شد و این فصل هم چنین اتفاقی می‌افتد، بیان کرد: مقررات با قرارداد قبلی که داشته جلو می‌رود و باشگاه وفق مقررات با بخش حقوقی برخورد می‌کند. حتماً دروازه‌بان جدید جذب می‌کنیم.

شهریاری درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی پرسپولیس گفت: ۲-۳ مربی نهایی شده‌اند و کمیته فنی کار‌های آنها را انجام داده‌اند. اگر هر یک از آنها قطعی شد نام او به هیئت مدیره می‌آید و تصویب می‌شود. امشب هم سرمربی مشخص نمی‌شود.

او درباره جذب بازیکنان جدید اظهار کرد: تا زمانی که تکلیف سرمربی مشخص نشود در مورد جذب بازیکن اقدامی رخ نمی‌دهد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره اینکه باشگاه برای انتخاب سرمربی مشکل مالی دارد، تصریح کرد: اولاً که هر چه قدر هم وضع مالی باشگاه خوب باشد باید به قانون سقف بودجه سازمان لیگ تمکین کنیم و حتماً رعایت می‌شود. مطلب دوم هم که تا زمان انتخاب سرمربی جدید، اقدامی برای جذب بازیکن صورت نمی‌گیرد.

او درباره بودجه باشگاه پرسپولیس برای جذب سرمربی گفت: هر چه باید باشد. مربی را خواهیم آورد که در حد باشگاه پرسپولیس باشد.  

شهریاری در واکنش به اینکه پس از واگذاری پرسپولیس انتظار می‌رفت مشکل مالی برای جذب سرمربی نباشد، تصریح کرد: تعیین کننده سقف بودجه سازمان لیگ است و ما باید تابع باشیم. حتی اگر میلیارد‌ها تومان پول داشته باشیم باید قانون سازمان لیگ را رعایت کنیم.  

وی در واکنش به اینکه قانون سقف بودجه را با حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا در تعارض نمی‌بیند، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ اگر می‌خواهند تیمی قوی در آسیا داشته باشند این موضوع را مورد تجدید نظر قرار دهند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد اینکه پیشنهاد دراگان اسکوچیچ به پرسپولیس یک میلیون دلار بوده گفت: نمی‌دانم و از این موضوع خبر ندارم.  

نظر شما