شناسهٔ خبر: 67318413 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

طعنه سنگین فیروز کریمی به پژمان بازغی؛ نمی‌خواهند دوربین در اعماق زمین کار بگذارند!/ اینها را که ببینی دیگر حرف از دوست داشتن نمی‌زنی و دهانشان را می‌بندی!

فیروز کریمی به حضور سیستم کمک داور ویدیویی در ایران واکنش جالبی نشان داد.

صاحب‌خبر -

فیروز کریمی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی با اجرای پژمان بازغی درمورد اینکه آوردن VAR به فوتبال ایران خیلی هزینه‌بر است توضیح داد: اصلا نسبت به هزینه‌های دیگر فوتبال ایران هزینه ندارد. فوتبال ایران در حال حاضر به اندازه یک وزارتخانه برآورد هزینه دارد.

کریمی در واکنش به ادعای پژمان بازغی درخصوص اینکه دوربین‌ها باید در جاهای مختلف نصب شود به شوخی کنایه زد و گفت: نمی‌خواهند که دوربین‌ها را در اعماق زمین کار بگذارند. این کار شدنی است و دوربین‌ها را می‌توانند در جاهای مثلا روی خط و زوایه‌ها نصب کنند و اینها خیلی مهم نیست فقط همت می‌خواهد.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: آن اوایل یکسری از داورها می‌گفتند لفظ کار داوری با آمدن VAR زیر سوال می‌رود. یعنی چی؟ من هم همان موقع مصاحبه کردم و گفتم هرکسی مخالف است نیت شوم دارد که موافق حضور VAR نیست.

پژمان بازغی در این هنگام گفت: ولی من خودم خیلی دوست ندارم VAR بیاید چون به نظرم آن جذابیت و طراوت فوتبال مثل گل هند مارادونا... همه اینها از بین می‌رود.

فیروز کریمی در واکنش به اظهارات بازغی به کنایه و خنده بیان کرد: شما به عنوان بیننده حق دارید اما شما باید بروید در وفتبال خوزستان زیر آفتاب ۶۰ درجه به بالا توپ به زیر تیرک دروازه تیمت برخورد کند و در برگشت ۴ سانت بیرون از خط دروازه به زمین برگردد اما داور گل اعلام کند در دقیقه ۹۲ هر چقدر هم پر پر بزنی فایده نداشت و قهرمانی از دست می‌رود آن هم در سالی که فقط یک تیم به آسیا می‌رفت. مانند همین صحنه‌ها در صبای قم بهمن و تیم‌های دیگر به یکباره می‌بینی که چهار پنج سال زحمات بازیکنان و تیم به فنا می‌رود و وقتی اینها را پشت سر هم ببینی دیگر از این حرف‌ از دوست داشتن نمی‌زنی و هر کس بگوید لفظ کار داوری دهانش را می‌بندی.

بیشتر بخوانید: برگزاری فصل جدید لیگ برتر با VAR

نظر شما