شناسهٔ خبر: 67277208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افتتاح ۱۳ طرح شهرک‌های صنعتی سمنان در چله خدمت کلید خورد

سمنان - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: افتتاح ۱۳ طرح عمرانی و زیربنایی در این استان با اعتبار بیش از یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال همزمان با دهه تولید و تجارت(یکم تا دهم تیرماه) و در چله خدمت شهید جمهور برنامه‌ریزی شد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا باقری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۴۴ واحد کارگاهی شامل ۱۰ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی ایوانکی، ۲۴ واحد سوله‌های کارگاهی دانش‌بنیان در شهرک صنعتی سمنان و ۱۰ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی شاهرود، همزمان با دهه تولید و تجارت بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای خط تغذیه گاز به طول ۲ و هفت دهم کیلومتر در شهرک صنعتی شاهرود و شبکه توزیع گاز و ایستگاه TBS در شهرک صنعتی شاهرود از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در چله خدمت به شمار می‌رود.

افتتاح ۱۳ طرح شهرک‌های صنعتی سمنان در چله خدمت کلید خورد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان تصریح کرد: بهره‌برداری از مخزن هوایی فلزی ۲۰۰ مترمکعبی در شهرک صنعتی شاهرود و منبع بتنی ۲ هزار مترمکعبی در شهرک صنعتی گرمسار از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در دهه تولید و تجارت امسال است.

وی خاطرنشان کرد: شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت در گام توسعه شهرک صنعتی گرمسار و نصب انشعابات برق در شهرک صنعتی دامغان در چله خدمت بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان با اشاره به تکمیل ساختمان اداری با زیربنای ۱۴۰ مترمربع در شهرک صنعتی سرخه، اظهار کرد: اجرای جدول، پل، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی سمنان، و آسفالت در ورودی این شهرک و همچنین اجرای جدول و عملیات خاکی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان از دیگر طرح‌های عمرانی قابل افتتاح است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یکم تا دهم تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران دهه تولید و تجارت نام‌گذاری شده است.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان دارای ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی و ۲ منطقه ویژه اقتصادی تصویب شده است و این شرکت ١۵ طرح توسعه یا ایجاد شهرک‌های صنعتی در نقاط مختلف استان دارد

نظر شما