شناسهٔ خبر: 67287123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همزمان با چله شهدای خدمت؛

 ۱۸۰۰ میلیارد ریال پروژه عمرانی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان افتتاح می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان از آمادگی افتتاح ۱۳ پروژه عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال همزمان دهه تولید و تجارت( یکم تا دهم تیرماه) و در چله شهدای خدمت خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا باقری ۳۱ خردادماه افزود: ۴۴ واحد کارگاهی شامل؛ ۱۰ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی ایوانکی، ۲۴ واحد سوله‌های کارگاهی دانش‌بنیان در شهرک صنعتی سمنان و احداث ۱۰ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی شاهرود در این ایام بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای خط تغذیه گاز به طول ۲.۷ کیلومتر در شهرک صنعتی شاهرود و شبکه توزیع گاز و ایستگاه TBS در شهرک صنعتی شاهرود از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در ادامه تصریح کرد: در دهه تولید و تجارت امسال، شاهد بهره‌برداری از مخزن هوایی فلزی ۲۰۰ مترمکعبی در شهرک صنعتی شاهرود و منبع بتنی ۲ هزار مترمکعبی در شهرک صنعتی گرمسار خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت در فاز توسعه شهرک صنعتی گرمسار و نصب انشعابات برق در شهرک صنعتی دامغان در چله خدمت قابل بهره‌برداری است.

باقری با اشاره به تکمیل ساختمان اداری با زیربنا ۱۴۰ مترمربع در شهرک صنعتی سرخه، اظهارکرد: اجرای جدول، پل، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی سمنان، و آسفالت در ورودی این شهرک و همچنین اجرای جدول و عملیات خاکی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان از دیگر پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در این ایام است.

یکم تا دهم تیرماه دهه تولید و تجارت نام‌گذاری شده است.

انتهای پیام

نظر شما