شناسهٔ خبر: 67277162 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پذیرایی ۲۴ ساعته خادمان حرم مطهر رضوی در دهه ولایت

به مناسبت ایام دهه ولایت و امامت، چایخانه‌های حرم حضرت رضا (ع) به صورت ۲۴ ساعته و شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران و مجاوران رضوی است.

صاحب‌خبر -
پذیرایی ۲۴ ساعته خادمان حرم مطهر رضوی در دهه ولایت
 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، در این ایام تعداد ۴۸ موکب در چهار چایخانه امام حسن (ع)، رضوان، غدیر و کوثر حرم مطهر رضوی مستقر شده اند و به خدمت‌رسانی به زائران مشغول هستند.
 
برای خدمت در این چایخانه‌ها، خادمانی از سراسر کشور از جمله شهرهای، قم، تهران و شهر‌های اطراف، تبریز، اصفهان، یزد، کرمان، دزفول، اردبیل و ارومیه به مشهد آمده اند و در این بارگاه نورانی به خدمت‌رسانی مشغول هستند.
 
خادمان بارگاه منور رضوی در ایام دهه ولایت با چای، شربت، کیک، بیسکوئیت، شیرینی، عدسی، خرما، بستنی، قهوه و بسته متبرک در این چایخانه‌ها از زائران علی بن موسی الرضا (ع) پذیرایی می‌کنند.
 
اطعام زائران غدیر با غذای متبرک حضرت رضا (ع)
 
همچنین در این ایام مواکب خدمت‌رسانی در مبادی ورودی حرم مطهر رضوی همچون راسته بازار خورشید هشتم، باب الهادی موسی بن جعفر (ع)، خیابان آیت‌ا... واعظ طبسی و مفصل شرقی حرم مطهر رضوی با پذیرایی در وعده ناهار، صبحانه و میان وعده‌هایی همچون، شربت، چای و قهوه، قهوه عربی، ساندویچ و میوه، پذیرای زائران و مجاوران حرم حضرت رضا (ع) هستند.
 
همچنین اطعام زائران و بهره‌مندی از خوان با برکت ولی نعتمان امام رضا (ع) در مهمانسرای حضرت همزمان با روز عید غدیر از دیگر خدمات تدارک دیده شده ویژه این ایام است که در همین راستا برنامه‌ریزی شده است تا ۲۴ هزار زائر در روز عید غدیر خم و از غذای متبرک حضرت، بهره‌مند شوند.

نظر شما