شناسهٔ خبر: 67349186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله:

ارزش هر رای همانند نتیجه عملیات وعده صادق برای اقتدار انقلاب است

ساوه - ایرنا - فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ارزش هر رای در صندوق برای اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی همانند عملیات وعده صادق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار مرتضی عمومهدی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان ساوه با اشاره به اینکه چند روز باقی مانده تا چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری زمانی طلایی و حائز اهمیت برای پیگیری جهاد تبیین در خصوص این حماسه سیاسی است، افزود: انتخاب یک مسوول و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران ۲ روی سکه انتخابات در این نظام است.

وی اضافه کرد: مردم با حضور خود در تمام انتخابات در اولین گام یک رییس جمهور، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و عضو شورای اسلامی شهر و روستا را به عنوان نمایندگان خود در امور مختلف را انتخاب می‌کنند اما در بُعدی دیگر با حضور خود در مسیر تقویت تحقق آرمان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی گام بر می‌دارند.

عمومهدی یادآور شد: روی دوم این مشارکت بیش از آنکه مورد توجه عوامل داخلی باشد در کانون توجه جامعه بین المللی قرار دارد به گونه این هر رای در صندوق برابر با انجام عملیات‌هایی همانند وعده صادق است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از اولین روز شکل گیری خود منافع استکبار را نه تنها در داخل کشور به خطر انداخت بلکه به خاطر صدور آن به دیگر کشورهای منطقه باعث شد که دشمنان از همان ابتدای انقلاب تاکنون دسیسه‌های مختلفی را بر علیه این انقلاب برنامه‌ریزی کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه همواره انتخابات یکی از کانون‌های توجه دشمنان در این راستا است، بیان کرد: لازم است مردم برای پیش برد بهتر آرمان‌های انقلاب و تداوم راه شهیدان، در هشتم تیر ماه نیز از حقی که حاکمیت و جمهوری اسلامی در اختیار آنها قرار داده است استفاده و منتخب خود را بر اساس شاخص های نامزد اصلح انتخاب کنند.

عمومهدی گفت: همه کارگزاران و دست اندارکاران نظام و دولت نیز به دور از موضع گیری له یا علیه یک نامزدی باید در مسیر تبیین انتخاب اصلح گام برداشته و دیگران را برای حضور در این حماسه تشویق کنند.

وی یادآور شد: وقوع اتفاقاتی همچون انجام عملیات طوفان الاقصی توسط گروه حماس با حمایت و پشتیبانی معنوی جمهوری اسلامی، عملیات وعده صادق و شهادت شهید آیت الله رئیسی و یاران وی جایگاه ایران اسلامی در دنیا را بیش از گذشته مستحکم کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در خصوص اهمیت شهادت آیت الله رئیسی هم بیان کرد: بدون شک این اتفاق در هر کشوری به وقوع می‌پیوست آن کشور با مشکلاتی مواجه می‌شد اما به برکت رهبری رهبر معظم انقلاب و پیش بینی‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی خللی در مدیریت کشور ایجاد نشد.

ارزش هر رای همانند نتیجه عملیات وعده صادق برای اقتدار انقلاب است

اعضای شورای اداری اصل مشارکت در انتخابات را تبیین کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه ساوه هم در این آیین با اشاره به اینکه هم اکنون توجه جبهه استکبار کاملا به سمت مشارکت مردم در انتخابات متمرکز شده است، گفت: تمام اعضای شورای اداری به تبعیت از چهار اصل مورد توجه رهبر معظم انقلاب شامل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت، بدون جانبداری باید اصل مشارکت را در زیر مجموعه و بین جامعه هدف تبیین کنند.

مهدی الیاسی افزود: هم اکنون تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات با اصول چهار گانه در این شهرستان فراهم شده و با توجه به تجربه موفق در برگزاری انتخابات اسفند ماه، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز با اتکا به عوامل اجرایی در امنیت و سلامت کامل انجام می‌شود.

وی با اشاره به خدمات ارایه شده در طی خدمت دولت سیزدهم و مقایسه آن خدمات انجام یافته در سال‌های گذشته، اظهار کرد: معتقدم اگر در گذشته نیز وحدت رویه فعلی بین دستگاه‌های اجرایی و نهادها و همچنین جدیت در پیگیری امور وجود داشت امروز شاهد ناترازی توسعه در شهرستان نبودیم.

ارزش هر رای همانند نتیجه عملیات وعده صادق برای اقتدار انقلاب است

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی هم بر افزایش رنگ و بوی انتخاباتی در شهرستان تاکید کرد و گفت: لازم است مردم در این انتخابات نامزدی را انتخاب کنند که حرکت در مسیر انقلاب، نگاه به ظرفیت‌های داخلی را در اولویت قرار دهد.

امام جمعه ساوه هم با گرامیداشت بزرگ غدیر گفت: روایتگری جریان غدیر و انتصابی که توسط پیامبر اکرم (ص) صورت گرفته است وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام جعفر رحیمی با عنوان اینکه جریان غدیر باید تا روز قیامت پیام رسانی و روایتگری شود، ادامه داد: همه باید با جریان غدیر آشنا باشند و مهمتر از روایت فهم پیام خداوند از ماجرای غدیر است از این رو علاوه بر روایت و درایت غدیر باید جشن‌های غدیر نیز باشکوه برگزار شود.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران روز هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما