شناسهٔ خبر: 67276941 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آمویی:

آرای مردم کرمانشاه در ۶۴۵ شعبه اخذ می‌شود

فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: ۶۴۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه برای حضور مردم و اخذ آراء شهروندان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا آمویی فرماندار شهرستان کرمانشاه گفت: از مجموع شعب اخذ رای در نظر گرفته شده برای شهرستان کرمانشاه، ۵۴۵ شعبه مربوط به مرکز استان و بخش مرکزی است.

وی همچنین تعداد شعبات اخذ رای بخش‌های چهار گانه شهرستان کرمانشاه را نیز ۱۰۰ شعبه عنوان کرد و افزود: در بخش فیروزآباد ۳۶ شعبه، بخش ماهیدشت ۲۶ شعبه، بخش کوزران ۲۰ شعبه و بخش بیلوار نیز ۱۸ شعبه برای انتخابات در نظر گرفته شده است.

رییس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: برای تعیین محل شعبات اخذ رای در شهر کرمانشاه سعی شده به وسعت و جمعیت محلات مختلف توجه شود تا مردم با کمترین معطلی و در اسرع وقت بتوانند آراء خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی ادامه داد: در روستا‌های بخش‌های چهار گانه نیز شعب سیار در همه روستا‌ها حضور پیدا کرده و آراء مردم را جمع آوری خواهند کرد.

آمویی با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات به صورت نیمه مکانیزه از برگه‌های تعرفه استفاده می‌شود، اضافه کرد: شعب اخذ رای از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر روز جمعه هشتم تیرماه آماده اخذ رای از شهروندان است.

به گفته وی ۱۶ هزار نفر کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در شهرستان کرمانشاه بر عهده دارند.

فرماندار کرمانشاه اضافه کرد: کسانی که به استناد ماده ۳۶ قانون انتخابات حق شرکت در انتخابات را دارند برای ثبت نام و دریافت برگ رأی در روز جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۸ بعد ازظهر با در دست داشتن اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه خود، به یکی از شعب ثبت نام و اخذ رای به مراجعه و در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما