شناسهٔ خبر: 47627478 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پیش بینی استقرار ۲۳۱ شعبه اخذ رأی در لردگان

فرماندار لردگان، از استقرار ۲۳۱ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید صالحی فرماندار لردگان گفت: در این شهرستان ۲۳۱ شعبه ثابت و سیار برای اخذ آرای مردمی در روز ۲۸ خرداد پیش‌بینی شده که از این تعداد ۱۹۵ شعبه ثابت و ۳۶ شعبه سیار است، همچنین ۱۰۰ شعبه در بخش مرکزی شهرستان، ۴۸ شعبه در بخش فلارد، ۳۰ شعبه در بخش رودشت و در بخش منج نیز ۵۳ شعبه مستقر خواهد شد.

او افزود: چهار هزار و ۶۳۲ نفر در فرآیند برگزاری انتخابات در این شهرستان در بخش‌های هیئت اجرایی ریاست جمهوری، هیات‌های اجرایی شوراها، معتمدان شعب اخذ رأی، هیئت‌های نظارت و بازرسی و نیروی انتظامی به کار گرفته خواهد شد، همچنین ۶۰۰ دستگاه خودرو برای این امر در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

صالحی اضافه کرد: ۱۲۵ نفر در شهر‌ها و هزار و ۱۳۲ نفر در روستا‌های این شهرستان نامزد شرکت در انتخابات شورای شهر‌ها روستا‌ها هستند، همچنین ۲۰۶ کرسی در شهرستان لردگان برای انتخابات شورا‌های شهر و روستا در نظر گرفته شده که از این تعداد ۱۸۵ کرسی در روستا‌ها و بقیه مربوط به شهرهاست.

او ادامه داد: برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی از طریق وزارت کشور بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ف

نظر شما