شناسهٔ خبر: 67317973 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عبدالعلی‌زاده: روزنه‌ای در انتخابات گشوده شده و نباید خود را به خواب بزنیم

تهران-ایرنا- رییس ستاد پزشکیان گفت: قهر برای زمانی است که امیدی به بهبود ندارید؛ وقتی روزنه‌ای گشوده شده و شخصیتی با گذشته ای روشن توانسته به میدان بیاید نشستن و خود را به خواب زدن، ظلمی در حق ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی عبدالعلی زاده روز شنبه در همایش بزرگ مهندسان، کارآفرینان و فعالان صنعت، معدن و تجارت که در ستاد مسعود پزشکیان برگزار شد گفت: از کسانی که مردم را برای حضور چشمگیر پای صندوق رای دعوت کرده اند، تشکر می کنم. امیدوارم دولت پزشکیان در راستای تقدیر روند سرزمینی در کشور بتوانند حضور مردم در صحنه مدیریت در کشور را نهادینه کند.

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته دولت‌های متعددیسرکار آمدند و هر کدام به اندازه توان خود تلاش کردند، اما نتوانستیم شاهد نهادینه شدن حضور مردم باشیم.

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان با بیان این که روزنه‌ای گشوده شده و از این روزنه باید استفاده کرد، گفت: قهر برای زمانی است که شما امیدی به بهبود ندارید؛ وقتی روزنه ای گشوده شده و شخصیتی پاک دست و کارآمد با گذشته ای روشن توانسته به میدان بیاید نشستن و خود را به خواب زدن، ظلمی در حق ملت ایران است.

عبدالعلی زاده افزود: هرکس برای ایران نگران است باید از این فرصت استفاده کند و با حضور در پای صندوق رای یک بار دیگر سکانداری مدیریت اجرایی کشور را به یک انسان پاکدست و کاردان بسپارد.

نظر شما