شناسهٔ خبر: 67276141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در دیدار با رئیس کل دادگستری کرمان

ویژگی های شهید رئیسی، شاخصه های انتخاب فرد اصلح در انتخابات است

سردار نظری گفت: ویژگی های شهید رئیسی، شاخصه های انتخاب فرد اصلح در انتخابات است و باید این شاخصه ها هر چه بیشتر معرفی و تبیین شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه فرمانده سپاه ثاالله استان کرمان با حجت الاسلام حمید  رئیس کل دادگستری استان کرمان  دیدار کرد

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران ایشان و هفته قوه قضاییه، به حضور داوطلبانه قضات متعهد، مومن، ولایت مدار و انقلابی در بسیج حقوقدانان سپاه ثارالله گفت: اعضای بسیج حقوقدانان برای توسعه عدالت از وقت خود برای حضور در مساجد، توسعه صلح و سازش در پرونده ها، آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد و عمد، پیشگیری از وقوع جرم و ... استفاده می کنند.

فرمانده سپاه ثارالله افزود:سپاه ثارالله استان کرمان برای همکاری با دادگستری کل استان در یکسال کاری پیش رو کما فی‌السابق آماده همکاری دارد. وی گفت: سپاه ثارالله استان با همه توان در تمامی عرصه ها آماده همکاری دراجرای برنامه های عدالت محور است زیرا دستگاه قضایی بیشترین زحمت را برای احقاق حقوق عامه مردم بر عهده دارند. 

وی تصریح کرد: شرایط امروز کشور، شرایط بسیار حساس است و در پیچ تاریخی دیگری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است

این مقام مسئول گفت: امروز دشمن به دلیل اینکه ضربه خورده است، به دنبال ضربه زدن به این نظام است و از این رو پمپاژ ناامیدی را با استفاده از فضای مجازی در پیش گرفته است و باید با جهاد تبیین مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم و در ادامه زمینه ای فراهم شود که انتخاب اصلح محقق شود. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: در سفرهای استانی آیت الله شهید رئیسی به کرمان می دیدیم که با چه جدیت و تلاشی برای حل مشکلات مردم تلاش می کردند و بسیاری از پروژه ها در بازه زمانی بسیار کوتاه تر از زمان پیش بینی شده به اجرا رسیده است.

 

سردار نظری به سفر شهید آیت الله رئیسی به روستای کروچان اشاره کرد و گفت: این شهید گرانقدر در این سفر با وجود طوفان شن شدید، به تمامی درخواست های مردم گوش کردند و در طول مسیر دائم گریه می کردند و ذکر می گفتند و از خدا کمک می خواستند که بتوانند به مردم کمک کنند.

وی گفت: فردی را از دست دادیم که از لحاظ اخلاص، صدق و به فکر مردم بودن، بسیار ناب و کم نظیر بودند. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: مردم در تشییع جنازه شهدای خدمت به ویژه ایت الله رئیسی حماسه افریدند. این مقام مسئول اظهار کرد:ویژگی های شهید رئیسی، شاخصه های انتخاب فرد اصلح در انتخابات است و باید این شاخصه ها هر چه بیشتر معرفی و تبیین شود. سردار نظری خاطر نشان کرد: باید همواره حافظ حقوق مردم بوده و با همکاری دستگاه قضایی، عدالت را در جامعه توسعه دهیم.

نظر شما