شناسهٔ خبر: 67313102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار خوسف:

این شهرستان پایه توسعه و آینده سرمایه‌گذاری استان خراسان جنوبی است

فرماندار شهرستان خوسف گفت: شهرستان خوسف پایه توسعه و آینده سرمایه‌گذاری استان خراسان‌جنوبی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، علی حسینی، امروز _شنبه دوم تیر_ در شورای اداری شهرستان خوسف اظهار کرد: اشتغال و سرمایه‌گذاری مهم‌ترین پتانسیل این شهرستان است و باید تلاش کنیم ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان به بهره‌برداری برسد.

وی خطاب به مدیران تاکید کرد: استعلامات حوزه اشتغال در شهرستان خوسف نباید بیشتر از یک هفته طول بکشد.

فرماندار شهرستان خوسف در ادامه با اشاره به اهمیت روابط عمومی‌ها گفت: مدیران باید نقش روابط عمومی‌ها را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه حوزه رسانه حوزه توسعه است، بر بها دادن به حوزه روابط عمومی در ادارات در راستای ایجاد انگیزه و کارایی مسئولین روابط عمومی تأکید کرد.

حسینی با بیان این مطلب که اراده برای رفع مشکلات توسط همه وجود دارد، گفت: انتخاب اولویت برای حل مشکلات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به محدودیت منابع مالی و ظرفیت‌های کشور و اولویت درست دولت سیزدهم در فراهم سازی زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری و افزایش تولید گفت: حجم فراهم‌سازی زیرساخت‌ها در دولت سیزدهم نسبت به قبل ارزشمند بوده است.

فرماندار شهرستان خوسف افزود: در این دولت در شهرستان شاهد افتتاح پروژه‌های بر زمین مانده مهم و سرمایه‌گذاری‌های چند هزار میلیاردی در بوده‌ایم که در گذشته این شهرستان بی‌سابقه بوده است.

وی ادامه داد: در آینده با افتتاح پروژه‌های سرمایه‌گذاری شده در این دولت، در شهرستان حجم قابل توجهی از اشتغال خواهیم داشت.

حسینی همچنین با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۸ هزار میلیاردی دولت در پروژه راه‌آهن و اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومانی انتقال آب از دریای عمان، اعتبار دولت سیزدهم برای این پروژه‌ها را بی‌نظیر در سابقه استان خراسان جنوبی دانست.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو و ماده ۶۸ و ۷۳ قانون انتخابات تأکید کرد: براساس ماده ۶۸ قانون انتخابات فعالیت مدیران یا کارکنان دستگاه‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهادها، در ستاد انتخاباتی نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، در ساعت اداری ممنوع و بر اساس ماده ۷۳ به دست‌اندرکاران انتخابات اعم از اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها، هیئت‌های اجرایی و تمام عوامل مرتبط با انتخابات که به نوعی در انتخابات مسئولیت دارند، تأکید شده است که به هیچ عنوان اجازه تبلیغ له یا علیه نامزدی را ندارند و مدیران موظف به ابلاغ این موضوعات به کارمندان هستند.

نظر شما